همشهری آنلاین: معاونت وزارت راه و ترابری از افزایش نیافتن قیمت بلیت ناوگان هوایی و ریلی خبر داد

travel

شهریار افندی زاه درمصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: به منظور ایجاد تسهیلات در سفرهای نوروز هیچ گونه افزایش قیمتی در بلیت هواپیماها ،‌قطارها و پیش فروش بلیت اتوبوس‌ها نخواهیم داشت.

وی افزود:‌ستاد هدفمند کردن یارانه‌ها افزایش قیمت جدیدی را در بخش حمل و نقل ریلی و هوایی تصویب نکرده ‌است بر این اساس به منظور ایجاد تسهیلات در سفر های نوروزی پیش فروش بلیت های ناوگان هوایی و ریلی از ابتدای بهمن امسال و پیش فروش بلیت اتوبوس های برون شهری نیز به شکل حضوری از هشتم اسفند و به شکل غیر حضوری از اول اسفند آغاز شده است.

افندی زاده افزود: ‌تا 24 اسفند که طرح پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی ادامه خواهد داشت متقاضیان شاهد هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهند بود.

وی تصریح کرد: تصمیم گیری برای تعیین قیمت‌های جدید بلیت ناوگان برون شهری بر اساس تغییراتی که قرار است به منظور رفاه حال مسافران صورت گیرد از 25 اسفند آغاز خواهد شد .

وی همچنین با اشاره به خارج شدن هواپیماهای توپولوف از ناوگان حمل ونقل هوایی کشور گفت:‌ با برنامه ریزی های صورت گرفته و با افزایش پروازها در خطوط هوایی در تلاش هستیم تا ظرفیت جابجایی مسافر در ایام نوروز کاهش نیابد.

کد خبر 129793

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز