همشهری‌آنلاین: سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص داوطلبان آزمون سراسری سال 1390 که اطلاعات فردی و سوابق تحصیلی آنها ازجانب وزارت آموزش و پرورش به سازمان سنجش تحویل نشده یا برخی از اطلاعات آموزش و پرورش آنها صحیح نمی‌باشد اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع داوطلبان آزمون سراسری سال 1390 که بدلیل نبود اطلاعات فردی و سوابق تحصیلی یا اشکال در برخی از این اطلاعات تحویلی ازجانب وزارت آموزش و پرورش به این سازمان تاکنون نتوانسته‌اند کد سوابق تحصیلی دریافت و به ثبت نام خود اقدام کنند، می‌‌رساند، امکان ثبت نام آنها بدون دریافت کد سوابق تحصیلی فراهم شده است.

برای ثبت نام، داوطلبان مستقیماً به سایت سازمان، بخش ثبت نام آزمون سراسری مراجعه و در وضع کد سوابق تحصیلی بند 5 با عنوان مشمول سوابق تحصیلی می‌باشم و اطلاعات فردی و سوابق تحصیلی موجود نیست یا صحیح نمی‌باشد و دارای کد سوابق تحصیلی نمی‌باشم را انتخاب و به ثبت نام خود اقدام کنند.

امکان ثبت نام آزمون سراسری تا ساعت 24 شنبه 7 اسفند فراهم است و داوطلبان می‌توانند به ثبت نام یا اصلاح و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

کد خبر 128957
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز