شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۴
۰ نفر

گروه سیاسی: وزیر کشور گفت: ایادی فتنه گر و سران فتنه که در داخل به شکل منافقین، سلطنت طلبان و اراذل و اوباش برای انتقام‌گیری از مردم در روز 25 بهمن راهپیمایی غیرقانونی راه‌انداختند، بدانند وزارت کشور برابر قانون با فتنه‌گران و سران فتنه برخورد می‌کند.

مصطفی محمد نجار در حاشیه گردهمایی مدیران کل مدیریت بحران استان‌ها با تاکید بر اینکه دشمنان از حضور ده‌ها میلیونی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن عصبانی هستند، گفت: آنها با ترور شهید صانع ژاله و موج سواری بر کشته‌سازی‌، قصد دامن زدن به اختلاف‌های قومی و مذهبی را داشتند. وی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه برخی پایگاه‌های اینترنتی وابسته به جریان فتنه برای ایجاد اغتشاشی جدید فراخوان داده‌اند؛ پاسختان به این جریان‌سازی‌‌ها چیست؟گفت:

امروز استکبار جهانی، صهیونیست‌ها و نظام سلطه از انقلاب ما ضربه خورده‌اند و مردم عزیز ما امسال با حضور ده‌ها میلیونی خود، با ولایت تجدید میثاق کردند و استکبار از این مسئله عصبانی است. وزیر کشور افزود: این افراد از قبل این حوادث را طراحی کردند تا کشته‌سازی‌ و موج سواری‌ها را ایجاد کنند. دشمنان با ترور آقای ژاله که از اهل سنت و کرد بود، می‌خواستند به اختلافات طایفه‌ای و مذهبی دامن بزنند ولی ملت ایران به‌خوبی دست آنان را رو کرد. وی تاکید کرد: مردم ایران خواستار برخورد قاطع با سران فتنه هستند و امروز زمان این رسیده که آنها به این اقدامات پاسخ دهند.

وزیر کشور با بیان اینکه سران فتنه ایادی نظام سلطه‌ای هستند که امروز در دنیا کم آورده‌اند، گفت: مردم عزیز ما به طرفداری از مصر و تونس به صحنه آمده‌اند و امروز آمریکایی‌ها در منطقه شکست خورده‌اند. وی با تاکید بر اینکه خاورمیانه جدید اسلامی همراه با بیداری اسلامی متولد شده، گفت: آنان می‌خواهند اذهان جهانیان را از این موضوع منحرف کنند و هرروز مسئله‌ای را برای خود طراحی می‌کنند ولی بدانند ما با این مسائل برخورد می‌کنیم.محمد نجار در خصوص بیانیه‌پراکنی‌های سران فتنه گفت: دستگاه‌هایی که در این زمینه مرتبط هستند مطابق با قانون با آنان برخورد می‌کنند.

کد خبر 128708

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز