شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۰
۰ نفر

گروه حوادث: در جریان انفجار یک آشپزخانه تولید ماده مخدر متامفتامین در آمریکا، 3 کودک خردسال کشته شدند

 قربانیان حادثه

این حادثه در خانه‌ای در حومه آتلانتای آمریکا رخ داد و ماموران پلیس وقتی به محل حادثه رفتند، مادر کودکان را به اتهام قاچاق مواد‌مخدر دستگیر کردند اما مردی که انفجار با اشتباه او رقم خورده، فراری است و تحقیقات برای دستگیری او ادامه دارد.
به گزارش آسوشیتدپرس، این حادثه که بعدازظهر جمعه گذشته رخ داد، هنگامی رقم خورد که مرد جوانی به نام ایوان گونزالس سرگرم تهیه ماده مخدر صنعتی بود که ناگهان بر اثر فعل‌و انفعالات شیمیایی هنگام تولید ماده مخدر، آزمایشگاه که در یک خانه مسکونی قرار داشت، منفجر شد.

کاپیتان جیک اسمیت، سرکلانتر منطقه گوینت، روز جمعه با اعلام این خبر گفت که بعد از وقوع این حادثه، پلیس جست و جوی گسترده‌ای را برای دستگیری ایوان گونزالس آغاز کرده است. او متهم است که باعث مرگ 3‌کودک خردسال در این خانه شده است. در همین حال مادر کودکان به‌نام نیبی بریتو بعد از این حادثه به اتهام قاچاق متامفتامین دستگیر شده و هم‌اکنون در بازداشت به‌سر می‌برد. براساس این گزارش، مسئول بخش مبارزه با مواد روانگردان پلیس می‌گوید که از خانه‌ای که انفجار در آن رخ داده است، بیش از 192 هزار دلار پول نقد که در دیوارهای خانه جاسازی شده بود، کشف شده است. این در حالی است که4.5  کیلو متامفتامین مایع نیز در این خانه کشف شده و حداقل 2 کیلو متامفتامین هم در آتش سوخته است.

به گفته مسئولان آتش‌نشانی، آنها شامگاه جمعه و زمانی از ماجرا باخبر شدند که گزارش رسید از خانه‌ای در حومه آنتلانتا دود غلیظی خارج می‌شود. آتش‌نشانان بعد از حضور در محل حادثه، متوجه شدند که آتش‌سوزی از طبقه اول یک آپارتمان چندطبقه شروع شده و به‌سرعت به طبقات بالا سرایت کرده و قبل از آنکه کسی بتواند کمکی بکند، کودکان در آتش سوخته‌اند.

کودکان جان باخته، 18ماهه، 3ساله و 4ساله بودند و بررسی‌ها نشان می‌دهد که گونزالس پدر کودکان نبوده و به‌عنوان همدست مادر آنها در تهیه و قاچاق مواد‌مخدر فعالیت می‌کرده است. این مرد به‌محض رسیدن آمبولانس‌ها و ماشین‌های آتش‌نشانی به محل، سوار بر خودروی خود فرار کرده و پلیس اکنون در تعقیب اوست. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این مرد تبهکار یک هفته قبل از زندان آزاد شده بود. او دفعه قبل به اتهام جعل گواهینامه دستگیر شده بود.

کد خبر 128690

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز