گروه حوادث: پیداشدن چند لکه خون زیر سپر خودروی سواری، راز جنایت هولناک مرد جوان را فاش کرد.

این مرد به خاطر اختلاف با نامزدش، نقشه قتل او را عملی کرده و سعی کرد این جنایت را یک تصادف جلوه دهد. چند روز پیش ماموران پلیس یکی از شهرستان‌های استان گیلان در جریان تصادف مرگباری قرار گرفتند که در یکی از خیابان‌های خلوت شهر رخ داده بود. در جریان این تصادف، زن جوانی جان خود را از دست داده و راننده خودرویی که عامل این تصادف بود، از محل گریخته بود. با حضور ماموران راهنمایی و رانندگی در محل، بررسی‌های تخصصی درخصوص این حادثه آغاز شد.


تحقیقات اولیه نشان می‌داد که تصادف وقتی رخ داده بود که زن جوان در کنار خیابان ایستاده بود. از طرفی در زمان حادثه خیابان کاملا خلوت بود و هیچ نشانه‌ای از اینکه تصادف ناگهانی و اتفاقی رخ داده، وجود نداشت. از همه مهم‌تر، نتایج بررسی‌های پزشکی قانونی هم نشان می‌داد که ظاهرا خودروی سواری بعد از تصادف با مقتول، 2 بار او را زیر گرفته و بعد از محل متواری شده است.


با این اطلاعات شکی برای پلیس باقی نماند که تصادف عمدی بوده و راننده خودروی سواری دست به جنایتی هولناک زده است؛ به‌این ترتیب پرونده در اختیار تیمی از کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان گیلان قرار گرفت و جست‌وجو برای شناسایی و دستگیری عامل جنایت شروع شد.

اختلاف مرگبار

بعد از شناسایی هویت مقتول، ماموران راهی محل زندگی او شدند و به تحقیق از اعضای خانواده‌اش پرداختند.
آنها مطمئن بودند که زن جوان از سوی فردی آشنا و با انگیزه انتقام‌جویی به قتل رسیده، بنابراین پرس و جو از خانواده او می‌توانست سرنخ‌های مهمی از جنایت در اختیار پلیس قرار دهد.

تیم تحقیق وقتی از مادر مقتول شنید او و مرد جوانی به نام سهراب از چند ماه قبل به یکدیگر علاقه‌مند شده و قصد ازدواج با هم را داشته‌اند، این احتمال را مورد بررسی قرار داد که مرد جوان از ماجرای جنایت باخبر باشد. این فرضیه وقتی قوت گرفت که ماموران متوجه شدند به‌تازگی اختلافات شدیدی بین مقتول و نامزدش به‌وجود آمده که حتی باعث درگیری آنها نیز شده بود.


با این فرضیه، دستور بازداشت سهراب صادر و او در یک عملیات ضربتی دستگیر شد. مرد جوان که سعی داشت وانمود کند از ماجرای تصادف نامزدش ناراحت است، وقتی با اتهام قتل روبه‌رو شد ادعا کرد که از جنایت خبر ندارد و نمی‌داند چه کسی نامزدش را به قتل رسانده است. اظهارات این مرد وقتی رنگ باخت که ماموران در بررسی خودروی او متوجه آثار خونی شدند که زیر سپر به چشم می‌خورد. با اینکه مرد جوان به تازگی خودرواش را شسته بود اما وجود آثار خون باعث شد ظن پلیس به وی بیشتر شود و این آثار برای انجام آزمایش‌های تخصصی به آزمایشگاه جنایی ارسال شد.


طولی نکشید که معلوم شد آثار خون پیدا شده زیر سپر خودروی سهراب با گروه خونی زن جوان مطابقت دارد و وقتی مرد جوان با این شواهد روبه‌رو شد، به قتل نامزدش اعتراف کرد. او گفت: قرار بود با مقتول ازدواج کنم اما به تازگی بین ما اختلاف شدیدی به‌وجود آمده بود و من که تصور می‌کردم او دیگر نمی‌خواهد با من ازدواج کند، تصمیم به قتل وی گرفتم. این بود که روز حادثه تعقیبش کردم و وقتی وارد خیابانی خلوت شد، با سرعت او را زیرگرفتم و برای اینکه مطمئن شوم وی جان خود را از دست داده، یک بار دیگر هم او را زیر گرفتم و فرار کردم.


سرهنگ عبادالله کریمی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان، با اشاره به اینکه راز این جنایت ظرف 48 ساعت از سوی پلیس فاش شد، گفت: بعد از اعترافات متهم و بازسازی صحنه قتل، وی با قرار قانونی راهی بازداشتگاه شد و تحقیقات تکمیلی درخصوص این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 128512

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز