مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۹:۴۲
۰ نفر

گروه شهری: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اعلام این خبر که اجرای سراسری طرح زوج یا فرد در تهران منتفی شده است از افزایش محدوده طرح زوج یافرد در تهران از ابتدای اسفندماه خبر داد.

اعلام خبر منتفی شدن اجرای سراسری طرح زوج یا فرد در تهران پس از آن صورت می‌گیرد که در پی آلودگی شدید هوای تهران در ماه‌های گذشته که واکنش‌های زیادی برانگیخت، طرح‌های متفاوتی در شورای‌عالی ترافیک مورد بررسی قرار گرفت و مدیریت شهری و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز طرح‌های پیشنهادی خود را مطرح کردند. بررسی اجرای سراسری طرح زوج یا فرد در پایتخت در آخرین جلسه شورای عالی ترافیک در شرایطی صورت گرفت که زمزمه‌هایی درخصوص تایید اجرای سراسری طرح شنیده می‌شد.

سردار اسکندر مومنی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در همین رابطه اعلام کرد: براساس مصوبه شورای‌عالی ترافیک که به تایید وزیر کشور نیز رسید و با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته، از ابتدای اسفندماه سال‌جاری، طرح زوج یا فرد در تهران در محدوده جدید به اجرا درمی‌آید و سراسری نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری تهران مکلف شده نسبت به نصب دوربین در مبادی ورودی طرح زوج یا فرد اقدام کند، افزود: تا زمان نصب دوربین‌ها، پلیس راهور تهران بزرگ این محدوده را از طریق عوامل راهنمایی و رانندگی کنترل خواهد کرد. محدوده طرح جدید زوج یا فرد از شمال به بزرگراه شهید همت و بزرگراه شهید زین‌الدین، از شرق به بزرگراه شهید باقری، بزرگراه شهید دوران و بزرگراه بسیج، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه نواب و بزرگراه شهید چمران محدود می‌شود.

کد خبر 128415

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز