پلیس خبر: زوج رمال که از یک خانواده 380 میلیون تومان به بهانه رفع مشکلات روحی فرزندانشان کلاهبرداری کرده بودند توسط ماموران پلیس آگاهی مازندران شناسایی و دستگیر شدند.

چندی قبل مردی به اداره آگاهی ساری مراجعه کرد و مدعی شد که یک زن و شوهر رمال و دعا نویس از من کلاهبرداری میلیونی کرده‌اند. شاکی در اظهاراتش گفت: مرد و زنی که خود را به‌عنوان نماینده یکی از علما و مرتبط با ملائکه و جنیان معرفی کرده بودند، پس از مدت زیادی رفت‌وآمد به منزل ما و جلب اعتماد خانواده‌ام با آشنایی کامل از ویژگی‌های روحی، رفتاری و اعتقادی من و همسرم به بهانه‌های مختلف از جمله حل مشکل روحی فرزندانم در3 مرحله 380میلیون تومان کلاهبرداری کردند.

ماموران با توجه به شکایت مطرح شده و با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی و انتظامی با شناسایی این افراد و مخفیگاه آنان، در یک اقدام سریع و غافلگیرانه موفق شدند با هماهنگی مقام قضایی هردو متهم را دستگیر کنند.

متهمان در بازجویی‌های فنی پلیس و تحقیقات تکمیلی به کلاهبرداری اعتراف کرده و مدعی شدند تنها از همین خانواده کلاهبرداری کرده و مبالغ دریافتی را جهت خرید آپارتمان، زمین، املاک و هزینه‌های شخصی صرف کرده‌اند. متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستور مقام قضایی با قرار400 میلیون تومان وثیقه روانه زندان شدند.

کد خبر 128046

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز