همشهری آنلاین: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای طرح ضربتی برخورد با توقف‌های غیرمجاز در میادین پایتخت از شنبه (23 بهمن) خبر داد و گفت: بر این اساس با خودروهای متخلف برابر قانون برخورد می‌شود.

 سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، ‌با اشاره به اینکه بر اساس ماده 163 آیین نامه راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی هرگونه توقف خودرو در میادین و حریم 15 متری آنها ممنوع است.

 وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در راستای طرح‌های انضباط بخشی ترافیکی خود از روز شنبه (23 بهمن) طرح برخورد با توقف‌های غیرمجاز در میادین پایتخت خصوصا میادین اصلی را به مرحله اجرا می‌گذارد.

 رئیس پلیس راهور تهران افزود: بر این اساس با خودروهای متخلف برابر قانون برخورد شده و این دسته از خودروها تا 13 هزار تومان جریمه نیز خواهند شد.

 وی اجرای طرح‌های ترافیکی را در آستانه نوروز در راستای تسهیل در عبور و مرور عنوان کرد و گفت: پیش از این پلیس راهور تهران طرح‌هایی همچون طرح برخورد با موتورسواران متخلف، طرح برخورد با تخلفات ساکن و طرح انضباط بخشی در گذرگاه‌های عابر پیاده را به مرحله اجرا گذاشته است که اجرای آنها همچنان ادامه خواهد داشت.

 رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به اینکه در طرح برخورد با توقف‌های غیرمجاز در میادین، مناطق راهنمایی و رانندگی توجیه شده‌اند به ایسنا گفت: در عین حال از روز شنبه گروه عملیات ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز در میادین مهم تهران مستقر شده و نسبت به برخورد با متخلفان اقدام می‌کنند.

 وی با اشاره به اینکه راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ هر دو هفته یکبار طرحی را در جهت روان سازی ترافیک در پایتخت به مرحله اجرا می‌گذارد اظهار امیدواری کرد که با همراهی خوب شهروندان شاهد بهبود وضعیت عبور و مرور در پایتخت باشیم.

کد خبر 127913
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز