همشهری آنلاین : معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به برگزاری سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی و رقابت 15 هزار و250 داوطلب در 28 بهمن ماه، گفت: هر گونه تلاشی برای برگزاری آزمون در نهایت امنیت در نظر گرفته شده است.

آزمون دستیاری

دکتر محمد علی محققی در گفت‌وگو با ایسنا،‌ با بیان اینکه آزمون دستیاری در 25 رشته تخصصی و در 18 حوزه در سطح کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: کارت‌ ورود به‌ جلسه‌ آزمون‌ از روز دوشنبه 25 تا 27 بهمن ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه کلیه امور برگزاری آزمون طبق برنامه ریزی در حال انجام است، تصریح کرد: البته مرکز سنجش آموزش پزشکی در تلاش است مدارک داوطلبانی که ناقص است  تکمیل شود.

محققی با تاکید بر اینکه مدارک حدود 300 داوطلب ناقص است، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم که هیچ مشکلی در برگزاری آزمون پیش نیاید.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام از داوطلبان متخلف انجام نشده است، ادامه داد: طبق اطلاع رسانی‌های انجام شده و برخوردهایی که با متخلفان آزمون سال گذشته انجام شده است اصلا فضای تقلب وجود ندارد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه تلاش می‌شود از انتقادها و اعتراضات آزمون گذشته برای ارتقاء کیفیت آزمون استفاده شود، اظهارکرد: همچنین در این دوره از آزمون از مکانیسم بانک سوال نیز استفاده می‌شود، چرا که وقتی منابع برگزاری آزمون متنوع باشد نه تنها موجب افزایش کیفیت می‌شود؛ بلکه میزان خطاها هم به حداقل ممکن کاهش می‌یابد.  

کد خبر 127616

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز