همشهری آنلاین: احمدی نژاد گفت: اگر همه فاسدها و دنیاطلب‌ها و دزدهای حرفه‌ای در مسیر رسیدن به قله‌های پیشرفت و آرمان‌های انقلاب بخواهند مقابل ما بایستند، در مقابل همه دنیا و شخصیت آنها خواهیم ایستاد.

احمدی نژاد

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور صبح امروز (شنبه) پس از تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی با بیان اینکه امروز بر همه آشکار شده که انقلاب اسلامی ایران بزرگترین حرکت بعد از بعثت پیامبران الهی در مسیر کمال جامعه انسانی بود، گفت: هر روز که از عمر انقلاب و ملت ایران می‌گذرد انقلاب زنده‌تر،‌بانشاط‌ تر و پرقدرت‌تر راه خود را ادامه می‌دهد.

وی اظهار داشت: دلیل حرکت رو به رشد و با نشاط انقلاب اسلامی ایران برخلاف سایر حرکت‌هایی که به ظاهر اثری در پیشرفت جامعه بشری داشته‌اند اما به مرور زمان انرژی اولیه خود را از دست داده و حرکت آنها منحرف یا سست شده است. این است که انقلاب اسلامی ایران هویت حقیقی انسان را بازیابی و دارای آرمان و هدف است.

رئیس جمهور ادامه داد: بزرگترین خیانت مستکبران تحقیر انسان و بازداشتن انسان از شکوفایی و میل به قله‌های الهی است که اندیشه مادی در وجهه مارکسیستی و سرمایه‌داری خود که هر دو یکی بودند، حقیقت انسانی را له کردند و انسان را به مسیر خودخواهی‌ها و تمایلات مادی پست سوق دادند. در حالی که انقلاب اسلامی ایران هویت اصلی انسان را بازیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس رئیس جمهور با اشاره به اینکه آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران همان آرمان‌های همه صالحان و پیامبران است،‌تصریح کرد: هر کسی در هر نقطه‌ای از عالم هستی که عشق به صلح و دوستی و انسانیت عدالت دارد، عاشق انقلاب اسلامی ایران است.

احمدی‌نژاد یادآور شد: طبیعی است زمانی که انقلاب اسلامی ایران با این دو حقیقت (داشتن آرمان و هدف و بازیابی هویت حقیقی انسان) همراه است هر روز که می‌گذرد با نشاط‌تر، پرقدرت‌تر و گسترده‌تر می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود مظلومیت امام خمینی (ره) و ملت ایران را در اوایل انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: زمانی حضرت امام و ملت ایران مظلومانه این حرکت را آغاز کردند که حتی در این راه امکان رساندن صدای مظلومیت خود را به گوش جهانیان نداشتند ولی امروز به فضل الهی نام ایران، آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی ایران برای همه ملت‌ها آشنا است.

رئیس جمهور تاکید کرد: در هر نقطه عالم امروز نشانه‌ای از انقلاب اسلامی ایران را با نشاط مشاهده می‌کنیم.

احمدی‌نژاد گفت: روزی سردمداران استکبار عربده می‌زدند که می‌خواهیم انقلاب را در کانون اصلی خود خاموش کنیم در حالی که امروز انقلاب یقه آنها را در کاخ‌هایشان گرفته و آنها در موضع انفعال و عقب‌نشینی قرار دارند و در نقطه مقابل نیز انسان‌های آزاده و راه کمال یافته حرکت کرده و آنها را تحت فشار قرار داده‌اند.

وی اظهار داشت: امام خمینی (ره) با تکیه بر همه ارزش‌های انسانی و گذشت از زندگی خود این راه نورانی را در برابر بشریت و ملت ایران باز کرد و راه عزیز و پرافتخار زندگی کردن و شکوفا شدن انسان‌ها را در مقابل ما باز کرد.

احمدی‌نژاد همچنین خاطرنشان کرد: دولت و ملت ایران به طور پیوسته و در ایام دهه فجر و دفاع مقدس ایمان، تعهد و پایمردی خود در راهو و آرمان‌های امام (ره) را اعلام می‌کندو امروز فرصتی است که به نمایندگی از خادمان ملت اعلام می‌کنیم این راه پرنورانی تا رسیدن به قله‌ها ادامه خواهد داشت و خادمان ملت نیز سرسوزنی از خط آرمان‌های امام و حرکت امام فاصله نخواهد گرفت.

وی تاکید کرد: اگر همه فاسدها و دنیاطلب‌ها و دزدهای حرفه‌ای در این مسیر (رسیدن به قله‌های پیشرفت و آرمان‌های انقلاب) بخواهند مقابل ما بایستند، در مقابل همه دنیا و شخصیت آنها خواهیم ایستاد و پیروزی از آن یاران امام است.

 

کد خبر 127356
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز