مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۶ دی ۱۳۸۵ - ۱۹:۰۳
۰ نفر

گروه شهری: طرح جامع روشنایی شهر تهران از سوی شهرداری تهران در حال تکمیل است. این طرح در نیمه اول سال 86 به منظور تصویب به شورای اسلامی شهر تهران تقدیم خواهد شد.

به گزارش همشهری در این طرح کلیه نقاط شهر به لحاظ سطح برخورداری از روشنایی طبقه بندی شده و متعاقب آن نقاط اولویت دار به منظور تامین روشنایی شناسایی شدند.

حجت الله ملاصالحی مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهر تهران به همشهری گفت: یکی از موانع بر سر راه تامین روشنایی شهر تهران آماده نبودن زیرساخت های مناسب است.

وی ادامه داد: طی جلسات متعددی که سازمان زیبا سازی به عنوان نماینده شهرداری تهران با وزارت نیرو در مورد تامین روشنایی در سطح شهر داشت به این نتیجه رسیدیم که به دلیل عدم آمادگی این وزارت خانه  فعلا در حد طرح‌های موضوعی و موضعی شهرداری تهران نسبت به تامین روشنایی مراکز اولویت داری  نظیر 2 هزار بوستان شهری، میدان آزادی به عنوان یکی از مرکزی‌ترین نقاط شهر تهران در برپایی جشن‌ها و اعیاد ملی و مذهبی و خیابان 36 کیلومتری (180 هزار متر) ولی عصر که روزانه یک میلیون و سالانه 360 میلیون نفر از شهروندان در آن تردد می‌کنند اقدام کند.

ملاصالحی در ادامه از طرح جدید شهرداری تهران در زمینه نورپردازی به مناسبت اعیاد  گفت : شهرداری تهران به منظور کاهش مصرف بی رویه نیروی برق اقدام به خرید دستگاههای جدید لیزری با قدرت 15 وات به منظور نورپردازی در مناسبت‌های مختلف کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم خبر از افتتاح سه دستگاه پل مکانیزه در بزرگراه شیخ فضل الله نوری روبروی شهرک فرهنگیان، دیگری  روبروی ترمینال غرب که البته به زودی قرار است تا داخل مجموعه ترمینال غرب ادامه یابد و سومین پل مکانیزه در اتوبان بعثت روبروی ترمینال جنوب به بهره‌برداری می‌رسد، داد.

کد خبر 12722

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز