یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۸
۰ نفر

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: دانشجویان تمام‌وقت دانشگاه‌ها می‌توانند همزمان با رشته تحصیلی خود در یک رشته نیمه حضوری در دانشگاه پیام نور تحصیل کنند.

حسن زیاری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه کلیات تحصیل همزمان دانشجویان در 2 رشته مورد تصویب قرار گرفته است، گفت: نحوه اجرای این موضوع و آیین‌نامه آن در معاونت آموزشی وزارت علوم در حال تدوین است.وی افزود: پیشنهاد ما این است که تمام دانشجویان تمام‌وقت دانشگاه‌های دولتی بدون شرکت مجدد در کنکور بتوانند در رشته‌ای دیگر در دانشگاه پیام نور به‌صورت نیمه‌حضوری ادامه تحصیل دهند؛ همچنین دانشجویان دانشگاه‌های غیردولتی تمام‌وقت نیز با شرکت در دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور بتوانند در رشته دومی به‌صورت نیمه‌حضوری ادامه تحصیل دهند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور با بیان اینکه چگونگی و نحوه پذیرش این دانشجویان و تحصیل همزمان آنان در 2 رشته هنوز مشخص نیست و آیین‌نامه آن در دست بررسی است، گفت: این پیشنهاد مطرح است تا دانشجویانی که در آینده در کنکور شرکت می‌کنند، بتوانند علاوه بر رشته خود رشته دومی را به‌صورت نیمه‌حضوری برای تحصیل در دانشگاه پیام نور انتخاب کنند. زیاری افزود: تحصیل همزمان در 2 رشته موجب افزایش کارآفرینی و بازاریابی می‌شود و در این روش دانشجو خود هزینه تحصیلش را تامین می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: دانشجویان برای تحصیل در رشته دوم نیمه‌حضوری در دانشگاه پیام نور معافیت سربازی نخواهند داشت.

کد خبر 126531

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز