گروه سیاسی: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: رسیدگی به پرونده مفاسد اقتصادی به‌طور جدی تعقیب می‌شود.

pourmohammadi

مصطفی پورمحمدی در حاشیه سفر به مازندران در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت پیگیری پرونده‌های فساد اقتصادی اظهار کرد: پرونده‌های مفاسد اقتصادی دارای ابعاد بزرگ و کوچکی است و رقم پرونده‌های فساد اقتصادی از 80 تا 500 میلیارد تومان را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه حتما نباید اینگونه تصور شود که پرونده‌های مفاسد اقتصادی مربوط به افراد مشهور است، گفت: ذهن افکار عمومی اینگونه درگیر شده است اما عموما اینگونه نیست.به گزارش فارس،‌رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه عده‌ای میزان بدهی‌های دولت به بانک‌ها را 47 هزار میلیارد تومان اعلام می‌کنند، ادامه داد: معوقات مالیاتی و عوارض گمرکی نیز در این بخش جزء بدهی‌هایی است که وجود دارد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مورد لغو قانون انحصار آگهی توسط یک روزنامه نیز خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده قرار است از اوایل سال 90 این قانون ابلاغ شود هر چند که تا این زمان نیز خلاف قانون عمل شده‌است. وی در پاسخ به سؤالی در مورد برخورد سازمان بازرسی با شرکت‌های استخدامی که به‌صورت واسطه‌ای اقدام به جذب نیرو می‌کنند، اعلام کرد: این تصمیم در هر دوره به‌صورت متفاوت اعلام می‌شد.

کد خبر 126341

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز