گروه حوادث: جانشین فرمانده مرزبانی ناجا، با اعلام هلاکت 11شرور در 2 هفته اخیر گفت:

مواد مخدر

حمله مسلحانه بستگان یکی از این اشرار به هلاکت رسیده، به پاسگاه سراوان با هلاکت 3 نفر و دستگیری 3 شرور دیگر پایان یافت. امیر گراوند در توضیح جزئیات این حادثه گفت: به‌دنبال کشف 2 تن و 540 کیلوگرم موادمخدر و کشته‌شدن یک نفر از اشرار در 24 دی‌ماه گذشته، روز سه‌شنبه تعدادی از بستگان اشرار کشته‌شده با جمع‌آوری نیرو و مهمات، اقدام به ایجاد کمین برای ماموران پاسگاه سراوان کردند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل، این افراد را از طریق زمینی و هوایی محاصره کردند و در جریان درگیری با مهاجمان، 3 نفر از آنان را به هلاکت رساندند و 3 نفر دیگر نیز توسط ماموران مرزبانی دستگیر شدند. به گفته جانشین فرمانده مرزبانی ناجا در این عملیات یک مامور پلیس نیز به‌صورت سطحی زخمی شد.

کشف 330 کیلوگرم تریاک

امیر گراوند در ادامه از کشف یک تن و 330 کیلوگرم تریاک در منطقه پشتگان سراوان خبر داد و گفت: ماموران مرزبانی با دریافت اطلاعاتی درباره ورود یک محموله موادمخدر به منطقه پشتگان، وارد عمل شدند و در درگیری با اشرار یک نفر از آنان را به هلاکت رساندند. جانشین فرمانده مرزبانی ناجا افزود: در این عملیات یک سلاح کشف و 2 خودرو نیز توقیف شد و ماموران مرزبانی یک تن و 330‌کیلوگرم تریاک را کشف کردند. وی در ادامه گفت: در 2 هفته گذشته 11 نفر از اشرار کشته شدند.

کد خبر 126219

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز