رئیس‌جمهور از آغاز فعالیت صندوق نوآوری و شکوفایی در فروردین سال 90 خبر داد.

محمود احمدی‌نژاد بعد از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دانشمندان و محققان ایرانی که در نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شده بود در جمع مسئولان ستادهای فناوری گفت: بودجه‌ای که برای آغاز فعالیت صندوق نوآوری و شکوفایی درنظر گرفته می‌شود 3 هزار میلیارد تومان است که در واقع سرمایه خوبی است و از اول فروردین فعالیت خود را آغاز می‌کند. احمدی‌نژاد ادامه داد: بودجه معاونت علمی و فناوری را نیز تقویت می‌کنیم.

او همچنین با رد برخی از سخنان مبنی بر اینکه این معاونت در مقابل دانشگاه است، گفت: این حرف‌های سطح پایینی است که بعضا زده‌می‌شود. درون یک ملت تقابل یعنی چه؟ این تقابل نیست بلکه تقسیم کار است و همه باید کمک کنیم. اجزای یک سیستم هستیم و هر کس در هر جایی فعالیت می‌کند و کار می‌کند، باید همه این فعالیت‌ها و تلاش‌ها در جهت اعتلای ایران و فرهنگ اسلامی باشد. به گزارش ایسنا، احمدی‌نژاد با اشاره به ضرورت‌های ایجاد این معاونت گفت: در واقع این معاونت پیوندها را برقرار می‌کند، خلأها را پر می‌کند و دولت نیز از فعالیت‌ها حمایت می‌کند.

رئیس جمهور در این سخنان، با اشاره به برخی از سخنان در ارتباط با فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران و تلاش برخی از کشورهای غربی برای زیر سؤال بردن این فعالیت‌ها و مطرح کردن ادعاهای بی‌اساس در این ارتباط گفت: مزیت نسبی ما علم، تمدن، ‌فرهنگ و انسانیت است.

کد خبر 125765

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز