چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۹:۵۴
۰ نفر

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی* خبر نفوذ اطلاعاتی ایران به درون سیستم اطلاعاتی رژیم صهیونیستی- موساد- و دستگیری عوامل اصلی ترور شهید مسعود علی محمدی موفقیتی بزرگ بود که سرویس‌های اطلاعاتی غرب را شگفت‌زده کرد.

writing

این موفقیت وقتی در کنار عملیات پیچیده دستگیری عبدالمالک ریگی(سرکرده گروهک تروریستی جندالله در اواخر سال گذشته) و عملیات آزادی حشمت‌الله عطار‌زاده (دپیلمات ایرانی ربوده شده در پاکستان) در فروردین ماه امسال قرار می‌گیرد پیام مهمی را برای سرویس‌های اطلاعاتی غرب ارسال می‌کند و آن اینکه وقتی تیم اطلاعاتی ایران می‌تواند در پیچیده‌ترین و سخت‌ترین سرویس‌های جاسوسی دنیا نفوذ کند، اقتدارش در حدی است که می‌تواند از حیثیت و امنیت مردم خودش هم دفاع کند.

به همین دلیل است که می‌بینیم اخیرا تغییر و تحولات و جابه‌جایی‌هایی در موساد صورت می‌گیرد تا از تیررس جمهوری اسلامی ایران خارج شوند، اما وقتی رخنه‌ای در این شبکه به‌وجود آمد و راه برای نفوذ ما در این شبکه باز شد، دیگر انسداد رخنه به‌وجود آمده به‌راحتی امکانپذیر نیست.

جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که در همه زمینه‌ها دارای اقتدار و توان و استعدادی است که همه توطئه‌ها را خنثی کرده و پشت سر بگذارد و با حرکاتی هم که از اواخر سال گذشته با دستگیری ریگی شروع شده است، نشان داده است می‌تواند توطئه‌های سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی را هم خنثی کند. لذا توصیه ما این است که سرویس‌های جاسوسی غرب و رژیم صهیونیستی دست از توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی بردارند و اگر برندارند این نفوذ اطلاعاتی ما افزایش پیدا خواهد کرد.

آنها یقینا از این پس برای ممانعت از پیشرفت‌های علمی ما هر کاری از دستشان بربیاید انجام می‌دهند. آنها دانشمندان هسته‌ای ما را نشانه گرفته و روی به ترور آورده‌اند. وظیفه ما حفاظت از دانشمندان هسته‌ای و گسترده کردن چتر امنیتی برای این دانشمندان است. اخیرا تدابیری در این زمینه اندیشیده شده است اما باید این کار خیلی زودتر از اینها صورت می‌گرفت تا همین دانشمندان ما هم از آفت ترور مصون می‌ماندند. ما نشان داده‌ایم که می‌توانیم سد راه آنها باشیم و اگر روزی بنا باشد که مقابله به مثل کنیم برای سرویس‌های جاسوسی غرب روز سنگین و سیاهی خواهد شد.

* نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

کد خبر 125690

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز