همشهری آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران از ورود اولین سری از اتوبوس‌های خریداری شده از قرار‌دادهای شهرداری تا پایان سال جاری خبرداد.

 جعفر هاشمی تشکری در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این که سری اول اتوبوس‌های دوکابین خریداری شده از قرارداد جدید شهرداری تا پایان سال جاری وارد کشور خواهد شد، افزود: بخش اول اتوبوس‌های خریداری شده شامل 25 دستگاه اتوبوس دوکابین است که اندکی با اتوبوس‌های قبلی تفاوت دارد، اما این تفاوت تنها در بخش‌ها دخلی اتوبوس بوده و در کیفیت اتوبوس‌ها تفاوتی ایجاد نمی‌شود.

 وی با بیان اینکه اتوبوس‌های خریداری شده به طور کامل با اعتبار شهرداری تهران تامین شده است، تصریح کرد: تعدادی از این اتوبوس‌ها پس از ورود در یکی از کارخانه‌های داخلی برای ورود به ناوگان اتوبوسرانی آماده می‌شوند.

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با اعلام این که این اتوبوس‌ها در خطوط جدید BRT به کار گرفته می‌شوند، اظهار کرد: وزارت کشور در مورد خرید اتوبوس‌های دو کابین هیچ دخالتی ندارد و این اتوبوس‌ها همانند واگن‌های مترو کاملا توسط شهرداری تهران خریداری شده است.

در حال حاضر پنج خط BRT به طور کامل در حال جابجایی شهروندان تهرانی است و شهرداری تهران برای تامین اتوبوس‌های دو کابین این خطوط به طور مستقل اقدام به خرید اتوبوس کرده است.

کد خبر 125045
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز