همشهری آنلاین: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران اجرایی استان در بدو ورود احمدی نژاد در فرودگاه از وی استقبال کردند

رئیس جمهور پس از مراسم استقبال در فرودگاه عازم میدان سعدی شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر مـردم خونگرم استان بـا وجود سردی هوا از ساعتها قبل در مسیر چهار راه مازندران خیابان امام میدان امام چهار راه ساحل و میدان سعدی و ورزشگاه تختی سمنان حضور یافته اند و آماده استقبال از رئیس جمهور و هیات همراه هستند .

احمدی نژاد پس از پیمودن مسیر استقبال در اجتماع پرشور مردم در ورزشگاه تختی سمنان سخنرانی خواهد کرد .

رئیس جمهور سپس در جلسه کـارگروه فـرهنگ و هنر استان شرکت می کنـد و پس از آن هشتاد و سومین جلسه هیات دولت به ریاست رئیس جمهور در استانداری سمنان تشکیل خواهد شد .

بیش از 250 طرح برای بررسی و تصویب به هیئت دولت پیش بینی شده است .

دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم استان از دیگر برنامه‌های روز نخست سفر رئیس جمهور به استان سمنان است.

وزیران هم به نمایندگی از دولت به 5 شهرستان استان سفر و ضمن دیدار با مردم، مصوبات سفرهای گذشته را پیگیری و در جلسه شورای اداری شهرستان شرکت می‌کنند.

در دور سوم سفر هیات دولت به استان سمنان چندین طـرح عمرانی، صنعتی، فرهنگی، مخابراتی و خدماتی با حضور اعضای هیات دولت به بهره برداری می‌رسد.

هزار و 700 طرح با بیش از 50 هزار میلیارد ریـال اعتبار در قـالب 509 مصوبه در دور اول و دوم سفر هیات دولت به استان سمنان به تصویب رسید که در مجموع 77 درصد آنها اجرایی شده است.

استان سمنان با هزار و 750 واحد صنعتی و 49 دانشگاه و مرکز آموزشی با 90 هزار دانشجو قطب صنعتی و دانشگاهی کشور محسوب می‌شود.

این استان با 97 هزار و 500 کیلومتر وسعت، نزدیک به 570 هزار نفر جمعیت دارد

کد خبر 124903
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز