مجید نامجومطلق‌: فکر می‌کنم دیدار تدارکاتی مقابل قطر بازی چندان خوبی نبود ولی در چنین مسابقاتی که قبل از تورنمنت‌های مهم برگزار می‌شود، ناهماهنگی‌هایی دیده می‌شود.

namjou motlagh

در ضمن فکر می‌کنم مربیان نمی‌خواهند دست‌شان رو شود و من امیدوارم دلیل خوب بازی نکردن تیم ملی همین باشد. در این دیدار خط هافبک ما تمرکز لازم را نداشت، این در حالی است که بهترین بازیکنان تیم ملی در خط میانی بازی می‌کنند. ما در خط دفاعی هم چند اشتباه بزرگ داشتیم و بازیکنان حریف چندبار با دروازه ما تک به تک شدند که اگر تیم با تجربه‌تری مقابل ایران قرار داشت، این موقعیت‌ها از دست نمی‌رفت.

در ضمن عمق خط دفاعی هم آسیب پذیر نشان داد. هرچند ضعف‌هایی وجود دارد ولی در این شرایط باید از تیم ملی حمایت کرد چون زمان زیادی تا شروع جام ملت‌ها باقی‌نمانده و انتقاد کردن هیچ فایده‌ای ندارد. به‌نظر من تیم ملی در بحث بازی‌سازی در خط هافبک و کارهای دفاعی خصوصا در عمق دفاع مشکلاتی دارد که باید برطرف شود.

به‌نظر من با دو سه روز نمی‌توان تاکتیک تیم را عوض کرد. قطبی علاقه زیادی به استفاده از سیستم 1ـ3ـ2ـ4 یا همان 3-3-4 دارد و در این مدت این تاکتیک را تغییر نداده است. حسن بزرگ این موضوع این است که بازیکنان می‌توانند هماهنگی خوبی با هم داشته باشند ولی این سؤال به‌وجود می‌آید که اگر تیم ملی در جام ملت‌ها دچار مشکل شد و بازی‌اش گره خورد، قطبی چگونه می‌خواهد تغییر تاکتیک بدهد؟ در اکثر بازی‌ها شاهد بودیم که تیم ملی از سیستم دیگری استفاده نکرد و بهتر بود قطبی تاکتیک جایگزینی را هم امتحان می‌کرد تا اگر از لحاظ تاکتیکی به بن بست رسید، شیوه‌های دیگری را امتحان کند.

کد خبر 124530

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز