علی شاکری: حسین معدنی سرمربی تیم ملی و داماش قبول ندارد که این تیم باداشتن 5 بازیکن ثابت در ترکیب اصلی تیم ملی 60 درصد این تیم را در اختیار دارد و معتقد است که این تیم تنها 42 درصد تیم ملی را در ترکیب این فصل خود جای داده است.

volleball

اینکه چه کسی ادعا کرده که داماش 60 درصد تیم ملی را شامل می‌شود نمی‌دانیم و فقط به این نکته بسنده می‌کنیم که داماش خود به اندازه یک تیم ملی در این فصل بازیکن دارد و در همین حال به‌دنبال یکی دو بازیکن شاخص خارجی نیز هست. کافی است نگاهی به اسامی بازیکنان این تیم در این فصل بیندازید تا بهتر متوجه شوید که سرمربی تیم ملی و 2 فصل اخیر تیمی که به‌رغم هزینه‌ای سنگین‌تر از سایر مدعیان قهرمانی فصل قبل درعین ناباوری چهارم شد، چند ملی‌پوش دارد.

داماش امسال نیز با وجود پیش‌دستی در نقل و انتقالات در جذب بهترین‌های ایران از4 بازی انجام داده خود 2 برد و2 شکست آن‌هم در برابر تیم‌هایی داشته است که بازیکنان‌شان به اندازه ذخیره‌های این تیم هم پول نگرفته‌اند. معدنی درحالی از مقایسه داماش با تیم ملی عصبانی می‌شود که در بین بازیکنان این تیم، جدا از معروف، نادی، عطار، زرینی و محمد کاظم عضوهای اصلی تیم ملی، بازیکنانی مثل احمد بابایی، فرهاد سال افزون، ساسان ثانی و محمد منصوری هم سابقه بازی کردن در تیم ملی بزرگسالان را دارند و بازیکنانی نظیر علیرضا جدیدی، امیرحسینی پویا و حامد باقرپور هم عضو سابق و فعلی تیم‌های جوانان محسوب می‌شوند. با این نفرات و سرمربی و مربی تیم ملی روی نیمکت این تیم آقای معدنی شما بفرمایید داماش چند درصد تیم ملی است ؟

 

کد خبر 124757

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز