همشهری‌آنلاین: نیویورکی‌ها همچنان تلاش می‌کنند شهر را از کولاکی که معابر آن را تا هشتاد سانتیمتر در برف فرو برده است بیرون بکشند و انتقادها به عملکرد ضعیف دولت آمریکا در مواجه با این وضع همچنان در حال افزایش است

new york

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، هرچه مایکل بلومبرگ شهردار نیویورک از تلاش‌های مجموعه شهرداری در پاکسازی معابر از برف و یخ دفاع می‌کند و برف‌های انباشته شده نیز از معابر پاکسازی می‌شوند خشم و ناراحتی مردم از واکنش ضعیف دولت آمریکا به وضعی که پس از برف و بوران در نیویورک پیش آمد، افزایش می‌یابد.

این کولاک در ده سال گذشته یکی از بدترین وضعیت‌های آب و هوایی را در نیویورک پدید آورد. رئیس اتحادیه کارگران بخش خدمات شهری نیویورک وزش شدید باد پس از کولاک و کاهش بودجه این بخش را از دلایل واکنش ضعیف به وضعیت فعلی اعلام کرد.

کولاک در اولین ساعات روز یکشنبه آغاز شد و بیست و چهار ساعت ادامه داشت، با این حال همچنان بخش خدمات شهری در حال پاکسازی معابر است.

شهرداری نیویورک از دستگاه‌های ویژه ذوب برف برای برف روبی معابر استفاده می‌کند. این ماشین‌ها که بیست و چهار ساعته در حال فعالیت هستند می‌توانند در ساعت تا شصت تن برف را ذوب کرده و به داخل کانال‌های زیر زمینی فاضلاب هدایت کند.

کد خبر 124469

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز