همشهری آنلاین : ثبت نام از پذیرفته شدگان شش رشته نوبت هشتم آزمون دکتری تخصصی پیام نور از 4دی آغاز می‌شود.

 معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام نور در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: نام نویسی از این افراد مطابق جدول زمانبندی تا 6 دی ادامه خواهد داشت .

عبدالله معتمدی با بیان اینکه پذیرفته شدگان این آزمون باید مدارک درج شده در دفترچه نام نویسی را هنگام مراجعه همراه داشته باشند ، گفت : این افراد برای نام نویسی به تهران خیابان پاسداران ، خیابان شهید نوریان ، انتهای کوچه شهناز مرکز تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور مراجعه کنند.

معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام نور زمان نام نویسی ازپذیرفته شدگان رشته‌های مدیریت بازرگانی و مدیریت دولتی گرایش رفتار سازمانی را 4دی اعلام کرد.

معتمدی گفت : پذیرفته شدگان رشته های مهندسی صنایع و آموزش زبان انگلیسی نیز باید 5 دی و پذیرفته شدگان رشته های تاریخ با گرایش ایران اسلامی و تربیت بدنی نیز باید 6 دی برای نام نویسی اقدام کنند .

معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام نور با بیان اینکه در هر یک از این رشته ها پنج نفر پذیرفته شده اند ، افزود : مراجعه نکردن این افراد برای نام نویسی در زمان های اعلام شده به منزله انصراف از تحصیل تلقی خواهد شد .

 بیش از 100 نفر درهشتمین دوره آزمون دکترای دانشگاه پیام نور پذیرفته شده اند و کلاس های درس پذیرفته شدگان نهایی این آزمون از بهمن امسال آغاز خواهد شد.

هشتمین آزمون دکترای تخصصی دانشگاه پیام‌نور با حضور بیش از 6 هزار داوطلب از سراسر کشور در 28 رشته گرایش و در 2 مرحله برگزار شد.بیش از310 نفر نیز برای مصاحبه حضوری انتخاب شدند. 

کد خبر 123707

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز