همشهری آنلاین: کاروان محرم پس از کسب هشتاد مدال در بازی‌های پارآسیایی، افتخارهایش را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کرد.

بازی

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، اعضای کاروان ورزشکاران ایران موسوم به محرم  که با کسب 80 مدال به کار خود در بازی‌های پاراآسیایی گوانگ‌جو پایان داد، در نامه‌ای به مقام معظم رهبری، افتخارهای کسب شده را تقدیم ایشان کردند.

متن کامل نامه کاروان محرم به مقام معظم رهبری را در زیر می‌خوانید: محضر مبارک رهبر عزیز و بزرگ جانباز انقلاب اسلامی
فرزندان جانباز و معلول شما از شهر گوانگ‌جو محل برگزاری مسابقه‌های پارآسیایی، خالصانه‌ترین درودها و سلام‌ها را به پیشگاه پدر مهربان، ولی فرزانه و ورزش‌دوست خویش تقدیم می‌دارند.

کاروان فرهنگی ورزشی محرم با قلبی آکنده از عشق به سرور و سالار شهیدان کربلا با شعار «توکل، توسل، تلاش، افتخار» در این دوره از مسابقه‌ها شرکت و سرافرازانه و با اقتدار موفق به کسب هشتاد مدال و احراز رتبه چهارم قاره کهن آسیا گردید و عملکردی درخشان در عرصه مسابقه‌های ورزشی به جای گذارد.

یقیناً کسب این موفقیت‌ها در سایه دعای خیر حضرتعالی، امت میهن‌ اسلامی‌مان و توجهات ویژه رئیس جمهور محبوب و انقلابی،‌ دکتر احمدی نژاد و عنایت نمایندگان کوشای مجلس شورای اسلامی است.

خاضعانه این پیروزی‌های درخشان و افتخارات ارزشمند را به محضر رهبر عزیزتر از جان و مردم مسلمان و انقلابی ایران به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران والامقام، اهدا و نثار می‌کنیم. امید که مقبول افتد. 

کد خبر 123670

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز