همشهری آنلاین: شهرداری تهران نخستین نمایشگاه مجازی محیط زیست جهان را همزمان با فرا رسیدن ایام دهه فجر در تهران برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، مهندس محمد هادی حیدر زاده - مشاور شهردار در امور محیط زیست - با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه برای نخستین بار در سطح دنیا به صورت مجازی برگزار می شود و همه موضوعات مربوط به محیط زیست را در بر می گیرد.

وی افزود: ثبت نام آزمایشی  برای حضور در این نمایشگاه آغاز شده و همه شرکت هایی که علاقه مند حضور در این نمایشگاه هستند می توانند از طریق سایت www.greencity.ir ثبت نام کنند.

حیدر زاده با اشاره به جزئیات این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه مجازی محیط زیست  شامل بخش‌های مختلفی با موضوعات خدمات شهری، آلودگی صوتی، ترافیک، فضای سبز، فرهنگ شهروند مداری، بازیافت وغیره است و همه شرکت های دولتی و غیر دولتی که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم با موضوعات محیط زیست مرتبط هستند در آن حضور می یابند.

وی در ادامه افزود: دراین نمایشگاه بسیاری از مراکز و فروشگاهها مانند شهروند به صورت مجازی به فروش محصولات خود می پردازند و برخی از بانک های فعال در این زمینه نیز در بخش جانبی نمایشگاه به فعالیت های مرتبط در این زمینه خواهند پرداخت .

حیدرزاده با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد:ترویج و گسترش فرهنگ شهرالکترونیک از مهمترین اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی محیط زیست است.

وی در ادامه افزود: ثبت نام در این نمایشگاه همزمان با فرارسیدن ایام دهه فجر با شعار" شهر سبز- شهر الکترونیک"به صورت رسمی کار آغاز خواهد شد.

کد خبر 12367

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز