همشهری آنلاین: استاندار تهران با تاکید بر آمادگی تمامی دستگاه‌های اجرایی ذیربط استان برای اجرای مرحله جدید قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، مصوبات شب گذشته ستاد هدفمندی یارانه های استان را تشریح کرد.

بانک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل ازایسنا ،مرتضی تمدن گفت: بر این اساس مقرر شد ساعات کار شعب بانک‌های استان تا اطلاع ثانوی تا ساعت 19 افزایش یابد.

وی گفت: سرپرستان خانوار می‌توانند با استفاده از کارت‌های عضو شتاب (که یارانه ها در آن ذخیره شده) نسبت به خرید کالاها و خدمات از طریق پایانه های فروش اقدام کنند.

استاندار تهران افزود: شهروندان چنانچه به هنگام دریافت یارانه های نقدی خود به دستگاههای خودپرداز مراجعه و با مشکل مواجه شوند، می توانند با شماره تلفن اعلام شده در کنار خود پرداز تماس بگیرند.

تمدن گفت: سرپرستان خانوارهایی که وجوه یارانه به حسابشان واریز شده است ،با آرامش در زمان مناسب به بانکها و خودپردازها مراجعه کرده و هیچ گونه دغدغه ای به خود راه نداده و هرگونه مغایرت و اختلاف درحساب های خود را از طریق شعب خود پی گیری کنند و مسئولان شعب موظفند پاسخگوی سؤالات و مشکلات آنان باشند.

وی گفت: همه تخلفات موضوع قانون نظام صنفی از جمله گران فروشی ،کم فروشی ، ارائه کالاهای فاقد کیفیت و یا امتناع از عرضه کالا و خدمات با اعلام شهروندان از طریق سامانه 124 سازمان بازرگانی استان تهران به صورت شبانه روزی قابل پیگیری و برخورد قانونی است.

استاندار تهران افرود: ارائه صورتحساب فروش معتبر به مشتریان و نصب برچسب قیمت بر روی همه کالاها توسط واحدهای صنفی الزامی است.

کد خبر 123507
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز