دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۸۹ - ۲۰:۰۹
۰ نفر

گروه ادب و هنر: با برپایی مجمع عمومی و انتخابات هیات مدیره، تکلیف مدیریت تازه جامعه اصناف سینمایی کشور مشخص شد.

asgarpour

یکشنبه شب، نمایندگان اصناف گردهم آمدند و پس از برگزاری مجمع عمومی و معرفی نامزدها، به انتخاب ترکیب تازه هیات‌مدیره پرداختند. مریلا زارعی، فرهاد توحیدی، امیر اثباتی، محمد سریر، محمدرضا موئینی، ابراهیم مختاری و تورج منصوری با به‌دست‌آوردن بالاترین آرا به عنوان اعضای هیات مدیره خانه سینما انتخاب شدند.

سیروس الوند و مرتضی رزاق‌کریمی نیز اعضای علی‌البدل هیات مدیره شدند. همچنین مهدی خادم بازرس خانه سینما و کیوان کثیریان بازرس علی‌البدل شد.ترکیب تازه هیات مدیره خانه‌سینما، بلافاصله پس از پایان رای‌گیری تشکیل جلسه داد؛ جلسه‌ای که خروجی‌اش ابقای محمدمهدی عسگرپور به‌عنوان مدیرعامل خانه سینما بود. دیروز اما شایعه‌ای در محافل سینمایی منتشر شد که از عدم تمایل عسگرپور برای ادامه فعالیت در پست مدیر عاملی حکایت داشت؛ شایعه‌ای که البته خیلی زود توسط فرهاد توحیدی که حالا سمت ریاست هیات مدیره را نیز به عهده دارد، تکذیب شد. حالا و با توجه به ابقای عسگرپور به‌عنوان مدیرعامل خانه سینما باید منتظر واکنش معاونت سینمایی شد.

شمقدری پیش از این گفته بود ترجیح می‌دهد با هیات مدیره بعدی خانه سینما کار کند. از ترکیب قبلی هیات مدیره، تنها 2نفر باقی مانده‌اند و زارعی، اثباتی، موئینی، مختاری و منصوری جایگزین تارخ، رزاق‌کریمی، سکوت، ملکی و عسگرپور شده‌اند. با این همه و با وجود این تغییرات گسترده، هیات مدیره تازه حکم به ابقای مدیرعامل خانه سینما داد.

مطابق اساسنامه خانه سینما، اعضای هیات مدیره از زمان انتخاب تا 3 ماه فرصت دارند تا مدیرعامل را انتخاب کنند. این‌بار اما اعضا ترجیح دادند تکلیف را بلافاصله پس از برگزاری انتخابات روشن کنند تا محمدمهدی عسگرپور تا 2سال دیگر همچنان مدیرعامل‌خانه سینما باشد.

کد خبر 123162

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز