جلسه هیأت‌مدیره جدید خانه سینما در دفتر معاونت سینمایی برگزار شد.

 در این جلسه که بیش از 2ساعت‌ونیم به طول انجامید، مباحث گوناگونی مطرح شد و در زمینه تعاملات جدید بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد فصل جدید روابط با تعامل سازنده آغاز شود. روابط عمومی معاونت امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: در این خصوص به جهت اجرایی‌شدن راهکارها، کمیته‌ای کارشناسی با حضور سعید رجبی فروتن، داوود رسولیان، بابک خانیان، فرهاد توحیدی، ابراهیم مختاری و محمدرضا مویینی انتخاب شدند.

در این جلسه که با حضور جواد شمقدری معاون سینمایی برگزار شد، سیدعلیرضا سجادپور، بابک خانیان، حمید رضا دیبایی و همچنین فرهاد توحیدی، محمدمهدی عسگرپور، امیر اثباتی، تورج منصوری، محمدرضا مویینی، ابراهیم مختاری، محمد سریر، خادم و مریلا زارعی از خانه سینما حضور داشتند. فرهاد توحیدی نیز درباره این جلسه به ایسنا گفت: گفت‌وگوهای این جلسه در فضایی بسیار صریح و شفاف انجام شد و دو طرف روابط فی‌مابین را مورد نقد و بررسی قرار دادند.

توحیدی در پاسخ به این پرسش که آیا درباره‌ نماینده‌ خانه‌ سینما در شورای‌عالی سینما هم بحثی در این جلسه مطرح شد، اظهار کرد: در این جلسه ما بیشتر درباره کلیات صحبت کردیم و بحث شورای‌عالی در حاشیه صحبت‌های ما قرار گرفت اما به هرحال مسائل مربوط به این بخش هم در آینده به واسطه کمیته کاری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 124830

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز