گروه حوادث: ته سیگاری که از داخل یک اتوبوس به بیرون پرتاب شده بود، در قسمت بار یک کامیون افتاد و آتشی به پا کرد که باعث به‌بار آمدن خسارت 23 میلیون تومانی شد.

این حادثه چند روز پیش در محور شاهرود - سبزوار در استان خراسان رضوی اتفاق افتاد. ماموران پاسگاه داورزن شهرستان سبزوار، ساعت 4:50 بامداد شانزدهم آذرماه، با دریافت گزارشی مبنی بر آتش‌سوزی یک کامیون در محور شاهرود - سبزوار بلافاصله ماجرا را به آتش‌نشانی گزارش کردند و راهی محل حادثه شدند.

با حضور ماموران در محل حادثه که در نزدیکی روستای کاهک بود، مشخص شد یک کامیون حامل پوشک بچه، به‌علت افتادن ته سیگار روشن در قسمت بار خودرو، دچار آتش‌سوزی شده است. راننده کامیون به ماموران گفت: هنگامی که یک اتوبوس مسافربری از خودروی من سبقت گرفت، ته سیگار روشنی از داخل اتوبوس به بیرون پرت شد اما من متوجه نشدم که این ته سیگار درست روی باری که داخل کامیون بود فرود آمده است و برای همین به راهم ادامه دادم تا اینکه بعد از چند دقیقه با مشاهده شعله‌های آتش که از قسمت بار زبانه می‌کشید، فهمیدم چه اتفاقی افتاده است.

برای همین کنار جاده توقف کردم و درحالی‌که کاری از دستم برنمی‌آمد، شاهد سوختن کامیونم و بارش بودم تا اینکه آتش‌نشانان سررسیدند و آتش را خاموش کردند. بعد از اظهارات این مرد در بررسی‌ها مشخص شد که در جریان این آتش‌سوزی 23 میلیون تومان به بار و کامیون مورد نظر خسارت وارد شده است. تحقیقات درخصوص این حادثه ادامه دارد.

کد خبر 122736

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز