همشهری آنلاین: مظلومی، سرمربی تیم فوتبال استقلال با اعلام رضایت از گروهی که این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان در آن قرا گرفته است گفت: اعتراف می‌کند کار پرسپولیس دشوارتر از دیگر تیم‌های ایرانی است.

مظلومی در گفت‌و گو با ایلنا اظهار داشتف به اعتقاد من اسم‌های بزرگی در چهار گروه حضور دارند. باید در جریان بازی شرایط حریفان را دید و در مورد آنها به درستی و با صراحت نظرداد. به اعتقاد من هیچ گروهی در بین چهار تیم ایرانی گروه آسانی نیست و از بین تیم‌های قرار گرفته تنها تیم امارات است که نسبت به سایر تیمها ضعیف‌تر است.[لیگ قهرمانان آسیا؛ حریفان تیم‌های ایرانی مشخص شدند]

  •  قبول دارید مربی خوش شانسی هستید؟ شاید استقلال تاحالا قرعه‌ای به این خوبی نداشته.

فکر می‌کنم به دلیل حرف و حدیث‌های زیادی که شده ما باید برای خودمان اسپند دود کنیم تا چشم نخوریم. امیدوارم این شانس تا قهرمانی آسیا با ما باشد. من فکر می‌کنم خوش شانسی اصلا چیز بدی نیست. ما از حالا باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که به مراحل بالاتر صعود کنیم.

 

  • در لیگ قهرمانان آسیا دقیقا چه هدفی دارید؟ مثلا فکر می کنید تا چه مرحله‌ای بالا بروید خوب است؟

هدف ما موفقیت است.

  •  و باشگاه از شما چه چیزی خواسته است؟

خواست باشگاه وقطعا در راس آن مدیرعامل تیم از ما قهرمانی است و قطعا ما نیز برای تحقق خو استه هوادارانمان و مسئولان تیم تمام تلاشمان را برای رسیدن به این مهم انجام خواهیم داد.

  •  دوست داشتید جای کدام تیم دیگر ایرانی باشید؟

ما می‌خواهیم جای خودمان باشیم. دیشب در نماز از خدا خواستم که هر چه صلاح است پیش بیاید و فکر می‌کنم این گروه نیز قسمت تیم ما بوده است.

  •  به نظر شما کدام تیم ایرانی در گروه مرگ قرار گرفته است؟

من فکر می‌کنم هیچ تیمی در گروه مرگ قرار ندارد و تمامی تیمها قدرتمند آسیا در گروه‌های چهارگانه تقسیم شده‌اند. هیچ تیمی کارآسانی ندارد. گروه استقلال هم گروه آسانی نیست.

  •  ولی قبول کنید گروه شما و ذوب آهن از گروه پرسپولیس و سپاهان راحت‌تر است.

من فکر می‌کنم پرسپولیس در قیاس با سه تیم دیگر ایرانی کارش سخت‌تر است، هر چند معتقدم چهار تیم ایرانی باید با اتحاد به مراحل بالاتر صعوت کنند و در آسیا نیز موفق شوند.

کد خبر 122571
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز