سه‌شنبه ۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال امید کشورمان با شکست مقابل ژاپن از صعود به دیدار فینال شانزدهمین دوره بازی‌های آسیایی گوانگجو بازماند تا مانند دوره گذشته این بازی‌ها برای کسب مدال برنز تلاش

فوتبال

به گزارش مهر، نخستین دیدار نیمه نهایی مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی گوانگجو بین تیم‌های ایران و ژاپن در ورزشگاه "یواکسی یو" و به قضاوت داور چینی برگزار شد که در پایان تیم ژاپن با برتری 2-1 مقابل تیم امید کشورمان به دیدار فینال این رقابت‌ها راه یافت .

در این دیدار که در حضور20 هزار تماشاگر برگزارشد، ابتدا تیم ایران در دقیقه 6 توسط آرش افشین به گل رسید ولی تیم ژاپن در دقیقه 35 توسط "میزونوما" به گل تساوی دست یافت تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد .

در نیمه دوم تیم ژاپن شروع بهتری داشت و در دقیقه 60 روی حرکت انفرادی "ناگایی" درعمق خط دفاع ایران به گل برتری دست یافت. در این نیمه انصاری‌فرد در دقیقه 74 یک بار دروازه ژاپن را باز کرد که داور چینی این مسابقه این گل را آفساید اعلام کرد. این تصمیم داور با اعتراض کادر فنی تیم امید همراه شد.

در دقیقه 78 ضربه آرش افشین با دفع ناقص دروازه‌بان ژاپن فرصت طلایی را برای حمیدرضا علی‌عسگر ایجاد کرد ولی ضربه فنی او به تیر دروازه ژاپن برخورد کرد تا یک شانس مسلم گلزنی برای تیم کشورمان از دست برود.

شلیک تماشایی علی‌عسگر که با فاصله کمی از کنار دروازه ژاپن به بیرون رفت از دیگر موقعیت‌های تیم ایران بود که در دقایق پایانی، بازی مستقیم را در دستورکار خود داشت ولی از حملات پرتعداد خود بهره‌ای نبرد.

با این شکست تیم امید کشورمان راهی دیدار رده‌بندی شد تا در این مرحله روز پنجشنبه (4 آذر) با بازنده تیم‌های کره جنوبی و امارات دیدار کند.

کد خبر 121454
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز