همشهری آنلاین: پلیس تایلند صدها جنین انسانی را که درون کیسه‌های پلاستیکی قرار داده شده بودند،‌ در سردخانه یک معبد بودایی در بانکوک کشف کرده است و احتمال می‌دهد که این جنین‌ها از کلینیک‌های سقط جنین آمده باشند.

fetuses

به گزارش آسوشیتدپرس سرتیپ پلیس تایلند، سومت روانگواسدی، گفت کشف این جنین‌ها به دنبال شکایت از بوی بدی بود که از این معبد به مشام می‌رسید،‌و پلیس ضمن بازرسی بقایای بیش از 2000 جنین‌ را در کیسه‌های پلاستیکی کشف کرد.

او گفت این جنین‌ها باید از کلینک های سقط جنین جمع‌آوری شده و در زمان‌های مختلف دور انداخته باشند، ‌زیرا رنگ و وضعیت آنها متفاوت است. روزنامه نیشن در تایلند گزارش کرد که متولی معبد اعتراف کرده است که چندین کلینیک او را برای دور انداختن جنین‌ها استخدام کرده بودند.

به گفته پلیس تنها در بانکوک پایتخت تایلند تا 4000 کلینیک غیرقانونی سقط جنین وجود دارد.

سقط جنین در تایلند غیرقانونی است،‌مگر در سه مورد، در صورتی که زن مورد تجاوز قرار گفته باشد، در صورتی بارداری جان مادر را به خطر بیندازد و در صورتی که جنین غیرطبیعی باشد.

در تایلند بودایی، بحث در مورد امور جنسی نامناسب شمرده می‌شود و ناآگاهی در این مورد به بارداری‌های ناخواسته می‌انجامد، و این در حالی است که سقط جنین مخالف نظر بودایی در مورد محترم بودن همه موجودات زنده است.

کد خبر 121303

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز