همشهری آنلاین: تیم فوتبال امید کشورمان با برتری مقابل مالزی به جمع 8 تیم برتر مرحله یک چهارم نهایی شانزدهمین دوره بازی‌های آسیایی گوانگجو صعود کرد تا در این مرحله به مصاف تیم امید عمان برود.

hosseyni

به گزارش مهر، تیم فوتبال امید کشورمان در چهارمین دیدار خود در بازی‌های آسیایی و در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها ظهر روز دوشنبه (24 آبان) به مصاف تیم مالزی رفت و در پایان موفق شد این تیم را با نتیجه 3 بر 1 شکست دهد.

در این دیدار که قضاوت آن را شمس الزمان" از بنگلادش برعهده داشت و در حضور 10 هزار تماشاگر برگزار شد، تیم امید کشورمان پس از تساوی بدون گل در نیمه اول در نیمه دوم موفق شد سه بار دروازه حریف نه چندان مطرح خود را باز کند.

کریم انصاری‌فرد، سید جلال حسینی و امیر شرفی در دقایق 53 ، 60 و 67 برای تیم امید کشورمان در این دیدار گلزنی کردند . تک گل تیم مالزی توسط "طلاها"، کاپیتان این تیم در دقیقه 86 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید .

در نیمه دوم ایمان موسوی به جای آرش افشین، مهدی دغاغله به جای مسعود ابراهیم‌زاده و علی زینالی به جای حمیدرضا علی‌عسگر به میدان رفتند. جلال حسینی و انصاری‌فرد با گلزنی در این دیدار با 4 و 3 گل زده در صدر جدول گلزنان بازی‌های آسیایی گوانگجو قرار گرفتند .

در دیگر دیدار همزمان این مرحله، تیم عمان با برتری 3 بر 0 مقابل هنگ کنگ حریف کشورمان درمرحله یک چهارم نهایی شد. چهار دیدار مرحله نیمه نهایی روز پنج شنبه 27 آبان ماه برگزار خواهد شد.

دو دیدار دیگر مرحله یک هشتم نهایی عصر دوشنبه 24 آبان به وقت تهران برگزار خواهد شد و طی آن چین با کره جنوبی و قطر با ازبکستان دیدار خواهند کرد.

کد خبر 120811
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز