همشهری آنلاین: در پایان عملیات برداشتن پایه‌های موقت پل جدید جوادیه و انتقال وزن پل به کابل‌ها، شهردار تهران، از مراحل آماده سازی این پل در آستانه بهره برداری دیدن کرد و این سازه را از افتخارات مهندسی متخصصان ایرانی دانست

پل جوادیه

شهردار تهران روز گذشته از نزدیک در جریان فعالیت‌های انجام گرفته و عملیات نهایی این سازه قرار گرفت .

به گفته دست اندرکاران اجرای این پروژه پس از بازدید شهردار تهران از پل جدید جوادیه ، عملیات پایانی روکش آسفالت عرشه این پل انجام شد .

دکتر محمد باقر قالیباف پس از بازدید از پل جدید جوادیه اظهار داشت: این پل یکی از بهترین و مهمترین پروژه‌های کشورمان است که هفته آینده به بهره برداری می‌رسد .

شهردار تهران افزود : پل جوادیه یکی از زیباترین پل‌هاست که به جهت طراحی و اجرا از جمله افتخارات مهندسی متخصصان ایرانی است، به گونه‌ای که اجرای آن باعث شده تا هم اکنون کارشناسان 3 کشور دیگر ضمن بازدید از آن علاقه‌مند به اجرای چنین پروژه‌ای در کشورهای خودشان به دست متخصصان ایرانی شده‌اند .

به گزارش تهران سما، عملیات برداشتن پایه‌های موقت این پل طی 3 شب گذشته به پایان رسید و آزمایش‌ها و کنترل‌های به عمل آمده نشان داد که انتقال وزن پل به کابل‌ها براساس برنامه و طبق پیش بینی‌ها انجام شده است.

در جریان این بازدید دکتر عیسی شریفی قائم مقام شهردار تهران و معاون امور مناطق ، دکتر مازیار حسینی معاون فنی وعمرانی شهردار تهران و تنی چند از مدیران شهرداری و شهرداران مناطق تهران دکتر قالیباف را همراهی کردند.

کد خبر 120560
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز