گروه اقتصادی: رییس قوه‌ قضاییه تاکید کرد: با وجود آن‌که حدود یک سال از ابلاغ سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی گذشته است متاسفانه هنوز اقدام عملی برای رسیدن به این سیاست انجام نشده است.

آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی که در جلسه‌ شورای تامین استان ایلام و از طریق سیستم ویدئو کنفرانس سخن می گفت و روابط عمومی قوه قضائیه خبر آن را منتشرکرد،‌ طی سخنانی وظیفه مهم و اساسی مسوولان عالی نظام را رونق بخشیدن به مسایل اقتصادی، تدبیر و مدیریت مناسب برای ورود بخش خصوصی داخلی و خارجی و سرمایه‌گذاری اقتصادی برای سرآمد کردن نظام اسلامی ایران با توجه به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری دانست.
رییس قوه قضاییه تصریح کرد: امروز کشور بیش از هر زمانی نیازمند جذب سرمایه‌های جدید در بخش خصوصی است و لازم است که بخش خصوصی به بازار اقتصادی کشور وارد و آن را رقابتی کند و در این راه حتی سرمایه‌های خارجی را نیز به میدان کار و رقابت برای عمران و آبادانی ایران بکشاند.
هاشمی شاهرودی افزود: امروز جهاد مسوولان عالی نظام این است که اقتصاد کشور را رونق بدهند و با بهر‌ه‌برداری از سرمایه‌های انسانی و طبیعی کشور، فکر و اندیشه درست و هدفمند، ایران را به کشوری توانمند و سرافراز در بخش اقتصادی تبدیل کنند.
رییس قوه‌ قضاییه، سرمایه‌گذاری را دارای حرمت توصیف کرد و گفت: دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که باید از هرگونه سرمایه‌گذاری مشروع و رقابت سالم اقتصادی حمایت کرد و این حمایت در سرلوحه کار قوه‌ قضاییه است.
کد خبر 12026

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز