گروه شهری: با مدیریت واحد، کارها راحت‌تر انجام می‌شود.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران به همراه حمزه شکیب رئیس کمیسیون عمران شورای‌اسلامی شهر تهران از پروژه احداث ادامه بزرگراه یادگار امام از خیابان آزادی تا خیابان امام خمینی بازدید کردند. رئیس شورای اسلامی شهر تهران در این بازدید اظهار داشت: مشکلاتی نظیر وجود معارضین ملکی و تاسیساتی باعث شد تا زمان افتتاح این پروژه به تاخیر بیفتد.

به گفته چمران، پیش‌بینی زمان پایان عملیات اجرایی پروژه ادامه بزرگراه یادگار امام و آغاز بهره‌برداری از آن نیازمند برطرف‌شدن کامل معارضان ملکی و تاسیساتی است که در این صورت حد فاصل خیابان آزادی تا خیابان امام خمینی در مدت 5 ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

بنا براین گزارش، حمزه‌شکیب رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر تهران نیز در پایان این بازدید بر لزوم تحقق مدیریت واحد شهری برای اداره بهینه شهر تاکید کرد و گفت: برای برطرف کردن معارضان تاسیساتی که از جمله مشکلات اجرایی پروژه‌های عمرانی است باید به‌صورت بنیادین مدیریت واحدی ایجاد کرد چرا که با مدیریت واحد کارها راحت‌تر انجام می‌گیرد.

رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر تهران درباره ضرورت هماهنگی میان دستگاه‌های خدماتی از جمله سازمان آب و فاضلاب و شرکت‌های برق و گاز با مدیریت شهری سخن گفت و افزود: در زمینه هماهنگ بودن آنها با مدیریت شهری مشکلی وجود ندارد و تاکنون همکاری خوبی وجود داشته است اما برای برطرف کردن مشکل معارضان اجرای پروژه به‌صورت بنیادین مدیریت واحد شهری می‌تواند چاره اصلی باشد.

از سوی دیگر مازیار حسینی معاون فنی و عمرانی شهردار تهران نیز که چمران و شکیب را در این بازدید همراهی می‌کرد خبر داد: مشکل معارضان ملکی در مسیر اجرای پروژه تا اواخر آبان ماه امسال برطرف خواهد شد.

کد خبر 120085

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز