شنبه ۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: استقبال از کنسرت همایون شجریان و گروه همنوازان حصار به سرپرستی علی قمصری سبب شد تا این کنسرت برای روزهای 18 و 19 آبان تمدید شود

پورناظری،همایون،قمصری

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت دل‌آواز، فروش بلیط از طریق سایت شجریان کنسرت از ساعت 10 صبح روز یکشنبه ۱۶ آبان آغاز می شود. متقاضیانی که تمایل به تهیه حضوری بلیط این کنسرت را دارند می‌توانند از ساعت 10 الی 17 روز یکشنبه ۱۶ آبان با مراجعه به شرکت دل آواز  و د ر دست داشتن کارت ملی بلیط خود را حضوراً خریداری و دریافت کنند.

بر اساس این گزارش ،به دلیل جلوگیری از ورود بلیت به بازار سیاه ، شماره کد ملی بلیت‌های کنسرت در درب تالار وحدت با شماره ملی خریدار بلیت مطابقت داده می‌شود تا از این طریق از خرید و فروش بلیت در خارج از سامانه شرکت دل‌آواز جلوگیری شود.

علاقه مندان به تهیه بلیط اینترنتی کنسرت، با مراجعه به سایت www.shajarianconcert.com نسبت به عضویت و یا تکمیل و تصحیح اطلاعات قبلی خود اقدام نمایند. شماره تماس های 88727046 و 88727047 بخش پشتیبانی این سایت جوابگوی سوالات متقاضیان  خواهد بود.

کنسرت گروه همنوازان حصار با آهنگسازی علی قمصری و آواز همایون شجریان در 12 تا 15 آبان در تالار وحدت بر صحنه بود. در این کنسرت بخش‌هایی از آلبوم‌های نقش خیال و آب نان، آواز برای علاقه‌مندان اجرا شد و همچنین تصنیف مرغ سحر هم با تنظیم تازه اجرا شد.[آب،نان،آواز در بوته نقد منتقدان]

کد خبر 120070
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز