چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال نیجریه برای برگزاری دیدار روز 26 آبان برابر ایران دو سرمربی را با خود به تهران خواهد آورد.

نیجریه

به گزارش مهر، تیم ملی فوتبال نیجریه با سرمربی حال حاضر خود برای دیدار دوستانه با تیم ایران به تهران می آید اما قرار است در این بازی سرمربی جدید نیجریه نیز از جایگاه عملکرد این تیم را ارزیابی کند.

 سایت فدراسیون فوتبال ضمن اعلام این خبر نوشت: تیم ملی نیجریه 26 آبان 89 در ورزشگاه آزادی تهران تحت مربیگری استین اگواوئن به مصاف تیم ایران خواهد رفت. کمیته فنی فدراسیون فوتبال نیجریه روز پنجشنبه با استفن کشی و سامسون سیاسیا به عنوان گزینه‌های جانشینی مربی فعلی تیم ملی این کشور گفت و گو خواهد کرد.

 گفته می شود یکی از آنها ظرف چهار روز آینده به عنوان مربی جدید انتخاب شده و از روز 10 آذر رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. کریستوفر گرین از اعضای کمیته اجرایی فدراسیون نیجریه در این باره اعلام کرده است که مربی جدید همراه تیم به تهران می آید تا از نزدیک عملکرد بازیکنان را ارزیابی کند.

 

اگوآوئن هم بعد از بازی با ایران از مربیگری تیم ملی نیجریه کناره گیری می‌کند تا هدایت تیم المپیک این کشور را بر عهده بگیرد.

کد خبر 119885

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز