همشهری آنلاین: حسین شمس، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از کاندیداتوری‌اش در مراسم بهترین‌های آسیا خبر داد.

shams

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: «امسال سال مربیان آسیاست و در همین باره امسال در جشن بهترین‌های فوتبال آسیا که 24 نوامبر برگزار می‌شود از بنده به همراه حشمت‌الله مهاجرانی و محمد بیاتی دعوت به عمل آمده که در مراسم انتخاب بهترین‌های آسیا شرکت کنیم، البته مرحوم رنجبر هم در این لیست است که پسر آن مرحوم به جای او به مالزی خواهد آمد.»

شمس در ادامه گفت: « در دوره گذشته این جوایز، من به همراه سرمربیان تیم‌های گامبا اوزاکا و آدلاید یونایتد کاندیدا بودیم که سرمربی گامبا اوزاکا انتخاب شد و در آخرین لحظات از من دعوت به عمل نیامد. اما امسال این دعوت‌نامه برای من ارسال شده و من به همراه سرمربیان تیم‌های ملی ژاپن و کره جنوبی که توانسته بودند تیم‌هایشان را به مرحله حذفی جام جهانی بفرستند و همچنین سرمربی تیم‌ سئونگنام و منصور ابراهیم‌زاده، سرمربی ذوب آهن اصفهان کاندیدا هستیم. البته برای اعلام بهترین سرمربی منتظر فینال لیگ قهرمانان آسیا هستند».

شمس دو سال قبل نیز نامزد بهترین مربی آسیا بود اما برای حضور در این مراسم دعوت نشده بود و به عنوان مربی دوم آسیا انتخاب شد، اما در حالی که هنوز اسامی نامزدهای بهترین مربیان سال آسیا از سوی AFC اعلام نشده، از حسین شمس برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آمده است. حسین شمس در سال 2010 همراه با تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های آسیایی ازبکستان و همراه با باشگاه فولاد ماهان اصفهان قهرمان فوتسال باشگاه‌های آسیا شده است.

کد خبر 119843
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز