همشهری آنلاین: 50 بازیگر جدید به جمع هنرمندان مرکز هنرهای نمایشی رادیو اضافه شدند که در نمایش‌های آینده ایفای نقش می کنند.

رادیو

به گزارش واحد مرکزی خبر، مدیر مرکز هنرهای نمایشی رادیو با اعلام این خبر گفت: فعالیت این هنرمندان از دیروز آغاز شده و امیدواریم این هنرمندان بتوانند در کنار پیشکسوتان نمایش رادیویی با نوآوری و ابداع کارهای ماندگاری عرضه کنند.

محمود زنده نام افزود: درآمد این حرفه در رادیو بسیار ناچیز است و تنها عشق و علاقه می تواند هنرمندان رادیو را به این رسانه پای بند کند.

وی در ادامه از حذف بخش نمایش های رادیو فرهنگ ابراز نگرانی کرد و گفت: بنابر تصمیم رادیو فرهنگ400 ساعت از تعهدات نمایش‌های تولیدی مرکز هنرهای نمایشی رادیو در شبکه فرهنگ حذف شده است که این وضع می تواند به هنرمندان نمایش های رادیویی ضربه مالی وارد کند.

زنده نام حذف بخش نمایش های رادیو فرهنگ را بی توجهی به سلیقه مخاطب دانست و گفت: هیچ گاه برنامه های دیگر رادیو و اجرای گویندگان نمی‌تواند جای نمایش رادیویی را پر کند.

وی توانمندسازی هنرمندان را در نمایش‌های رادیویی از اولویت‌های مرکز هنرهای نمایشی ذکر کرد و گفت: توجه به سلیقه مخاطب و پیشبرد امور این مرکز مطابق با نیازهای روز در دستور کار ما قرار دارد.

کد خبر 119001
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز