مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری 220 جشن به مناسبت ولادت باسعادت امام رضا (ع) در بوستان‌ها و مساجد شهر تهران خبر داد

و گفت: مجموعه‌ای از مسابقات ورزشی با عنوان «جام کرامت» در حال برگزاری است که تا روز میلاد امام رضا(ع) نیز ادامه خواهد داشت. عبادالله رمضانی، مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران ضمن اشاره به‌ویژه برنامه‌های فرهنگی مدیریت شهری در آستانه ولادت امام رضا (ع)، ابراز داشت: شهرداری تهران در دهه کرامت مجموعه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی متنوعی را در سطح شهر تهران به اجرا گذاشته که این ویژه برنامه‌ها با اجرای برنامه‌های گسترده به مناسبت ولادت باسعادت امام‌هشتم به پایان خواهد رسید.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران از ارائه پیام‌های رضوی به شهروندان خبر داد و عنوان کرد: برنامه‌ای با عنوان نسیم رضوان به مناسبت ولادت امام‌رضا (ع) برگزار خواهد شد؛ به‌همین منظور پیام‌های رضوی با محوریت حکمت‌های رضوی به مناطق 22 گانه ارسال شده است تا به‌صورت گسترده در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی در ادامه به جشن‌های ویژه ولادت امام رضا (ع) در سطح شهر تهران اشاره و تصریح کرد: جشن‌های ویژه کرامت در سطح 220 مسجد و بوستان منتخب شهر تهران در مناطق 22 گانه در شب میلاد امام هشتم و همچنین روز میلاد امام‌رضا(ع) برگزار خواهد شد که پیش‌بینی می‌شود با استقبال خوب شهروندان روبه‌رو شود. مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران همچنین از برگزاری نمایشگاه عکس رضوی در مراکز فرهنگی تابعه شهرداری تهران در برخی از مناطق خبر داد.

رمضانی به برنامه‌های ورزشی شهرداری تهران به مناسبت دهه کرامت اشاره و تصریح کرد: مجموعه‌ای از مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف با عنوان «جام کرامت» از روز ولادت حضرت معصومه (س) آغاز شد که این مسابقات تا روز میلاد امام رضا (ع) در سطح مناطق 22‌گانه ادامه خواهد داشت.

وی در پایان به برگزاری نمایشگاه خوشنویسی با موضوع احادیث امام هشتم اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه‌ای با عنوان قطعه‌ای از بهشت با محوریت برپایی نمایشگاه آثار خوشنویسی از احادیث رضوی همزمان با دهه کرامت در حال برگزاری است که تا روز میلاد امام رضا(ع) نیز ادامه خواهد داشت.

کد خبر 118614

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز