گروه حوادث: روز گذشته قضات دادگاه اوهایوی آمریکا، آندرو کلونی نوجوان 17‌ساله‌ای را که برادر 10ساله‌اش را در آرزوی تبدیل شدن به یک قاتل سریالی مشهور، به قتل رسانده بود، به حبس ابد بدون امکان بخشش محکوم کردند.

کودک قربانی

در جلسه دادگاه جنجالی این نوجوان جنایتکار که 28 نوامبر گذشته دست به جنایت زده بود، وی با خونسردی اعتراف کرد که برادر 10 ساله خود را خفه کرده و قصد داشته است به این ترتیب به یک قاتل سریالی مشهور تبدیل شود. قضات دادگاه بعد از شنیدن اظهارات وحشتناک و باورنکردنی این نوجوان، وی را به حبس ابد بدون امکان بخشش محکوم کردند.

به گزارش آسوشیتدپرس، آندرو کلونی در جلسه محاکمه‌اش به‌هیچ‌وجه اظهار تأسف نکرد و بعد از شنیدن اینکه به حبس ابد بدون امکان بخشش محکوم شده، فقط سری تکان داد.به گفته قاضی جیمز هومفری - از قضاتی که رای محکومیت این نوجوان را صادر کردند- این امکان وجود داشت که قضات دادگاه درصورتی‌که این نوجوان اظهار تأسف و ندامت می‌کرد،

وی را تنها به 45 تا 65 سال حبس محکوم کنند اما وقتی که او در دادگاه گفت از کاری که انجام داده است پشیمان نیست و با علاقه آن را انجام داده، دادگاه وی را به حبس ابد محکوم کرد. قاضی هومفری ادامه داد: با این حال او خیلی خوش‌شانس بود که به‌خاطر سنش به اعدام محکوم نشد.

در جریان محاکمه این نوجوان که 5 روز طول کشید، یک فیلم ویدئویی از اعترافات او پخش شد که در آن وی با خونسردی ماجرا را تعریف می‌کرد و می‌گفت که چگونه برادرش را با خفه‌کردن به قتل رسانده و بعد جسد او را سوار خودرو کرده و بعد از آنکه مدتی در شهر گشته و با دوستانش خوش‌گذرانده، جسد را دفن کرده است.

او در این نوار ویدئویی گفت که او همیشه در تصوراتش، خودش را به شکل یک قاتل سریالی مشهور و ترسناک می‌دیده و این تصورات از زمانی که او در مدرسه ابتدایی درس می‌خوانده، دائما با او بوده است.

او گفت که این اواخر بعد از دیدن سریال جنایی «دکستر» همیشه دلش می‌خواسته به جای قاتل زنجیره‌ای این سریال باشد. او در ادامه گفت که من همیشه صدایی را می‌شنیدم که به من دستور می‌داد تا این کار را انجام دهم.

برای امنیت دیگران

3 متخصص روانشناسی که آندرو را مورد معاینه قرار داده بودند بعد از معاینات دقیق اعلام کردند که این نوجوان از بیماری‌های روانی رنج می‌برد اما بازپرس پرونده «آرون نگانگارد» گفت که حرف‌هایی که نوجوان به ماموران پلیس زده، نشان می‌دهد که او یک جنایتکار وحشتناک است که برای امنیت و آرامش مردم باید او را برای همیشه در زندان نگه داشت. او گفت: مجازات 65‌سال زندان در مقابل جنایت باورنکردنی‌ای که این شبح مرگ رقم زده، بسیار ناچیز است.

کد خبر 118524

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز