چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۲
۰ نفر

گروه حوادث: جوان روانی بعد از آنکه پدر خود را به ضرب گلوله به قتل رساند، 5 نفر را مجروح کرد و گریخت اما فرار وی تنها 13 دقیقه طول کشید.

محل حادثه آمریکا

ماموران پلیس منطقه گاینسویل در فلوریدا، هنگامی به صحنه جنایت رسیدند که مرد جنایتکار درون خودروی خود دست به‌خودکشی زده بود. دوشنبه گذشته با گزارش یک جنایت خونین در منطقه گاینسویل فلوریدا، ماموران جنایی به سرعت به سمت محل حادثه حرکت کردند.

آنها با حضور در محل حادثه با جسد غرق خون مردی 52 ساله روبه‌رو شدند که به ضرب گلوله از پای درآمده بود.با آغاز تحقیقات درباره این پرونده جنایی، کارآگاهان دریافتند که ضارب به نام کالیفورد میلر جی‌ آر 24ساله یک جوان تبهکار است که پدر 52 ساله خود را با انگیزه‌ای مبهم به قتل رسانده است.

شاهدانی که بعد از شنیدن صدای شلیک گلوله از خانه خانواده میلر جی آر، پلیس را در جریان قرار داده بودند به ماموران گفتند مرد جوان بعد از شلیک گلوله‌ها و به قتل رساندن پدرش، سوار بر یک خودرو از محل جنایت گریخته است.با این خبر، عملیات تعقیب متهم آغاز شد و شماره خودرویی که مرد جوان سوار بر آن از محل جنایت فرار کرده بود در اختیار گشتی‌های پلیس قرار گرفت تا وی را دستگیر کنند اما درحالی‌که تازه عملیات تعقیب جوان قاتل آغاز شده بود، گزارشی در اختیار ماموران قرار گرفت که نشان می‌داد راننده این خودرو در مسیر حرکت خود، 5 نفر دیگر را نیز که از اقوام وی بوده‌اند هدف گلوله قرار داده است که هر 5 نفر آنها به‌شدت مجروح شده‌اند.

با اعلام این خبر، پلیس فلوریدا حالت فوق‌العاده اعلام کرد و گشتی‌های زیادی به سمت محل وقوع جنایت‌ها حرکت کردند اما تنها چند دقیقه بعد، آخرین گزارش درباره این جنایت در اختیار پلیس قرار گرفت؛ مرد جوان در داخل خودروی خود با شلیک گلوله‌ای به سرش خودکشی کرده و به این ترتیب پرونده جنایتش را بسته بود.

با پیدا شدن جسد مرد جوان، تحقیقات درباره سابقه وی آغاز شد و ماموران دریافتند این مرد که پیش از این به‌عنوان یک کارگر رستوران کار می‌کرده، سوابق قضایی خیلی زیادی داشته و ظاهراً از یک بیماری روانی شدید هم رنج می‌برده است.
تحقیقات پلیسی نشان می‌داد که این مرد جوان نخستین بار در سن 19سالگی به اتهام قاچاق کوکائین و درگیری و بعد از آن نیز بارها به جرایم مختلفی از خشونت‌های خانوادگی گرفته تا قاچاق دستگیر شده است.

بنابراین گزارش، پلیس فلوریدا با تایید خبر این جنایت به خبرنگاران گفت که هنوز هیچ اطلاعی درباره انگیزه جوان جنایتکار ندارد.
رئیس پلیس فلوریدا به خبرنگاران گفت حال 5 مجروح حادثه وخیم است اما پزشکان اعلام کرده‌اند که وضعیت آنها تثبیت شده است.

کد خبر 117765

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز