چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در بازی رفت در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی قهرمانی باشگاه‌های آسیا از سد الهلال عربستان گذشت.

ذوب آهن الهلال نیمه نهایی قهرمانی آسیا

به گزارش همشهری آنلاین، در شرایطی که تیم‌های فوتبال ایرانی در هفته‌ اخیر در مصاف‌های بین‌المللی خود با بازی کسل کننده متحمل شکست شده بودند، ذوب آهن اصفهان در یک بازی با طراوت و حساب شده توانست در ورزشگاه اختصاصی خودش با نتیجه یک بر صفر از سد الهلال عربستان بگذرد.

اصفهانی‌ها این بازی را با اقتدار آغاز کردند و نشان دادند که برای پیروزی به میدان آمده‌اند اما آن سوی میدان نیز بازیکنان الهلال با جسارت و پر تحرک رویاروی حریف ایرانی خود قرار گرفتند.

این تقابل باعث شد تا در طول بازی تماشگران شاهد خلق صحنه‌های هیجان‌انگیز باشند. در این مصاف سهم اصفهانی‌ها در خلق موقعیت‌های خطرناک بیشتر بود اما بر خلاف این روند این الهلالی‌ها بودند که در دقیقه  42 به یک ضربه پنالتی دست یافتند. این ضربه را بازیکن سوئدی آبی‌پوشان عربستانی نواخت اما شهاب گردان به مانند تمام بازیکنان ذوب‌‌آهن در روزی که خوش درخشید توانست این ضربه را مهار کند.

نیمه دوم نیز با حملات ذوب‌آهن و بازی منطقی الهلال آغاز شد تا اینکه بعد از چند حمله اصفهانی‌ها سرانجام در دقیقه 57 قاسم حدادی روی یک ضربه کاشته توانست گل پیروزی ذوب‌آهن در بازی رفت را به ثمر برساند.

ذوب‌آهن بعد از این گل فشار مضاعف بازیکنان الهال را تحمل کرد و خوش‌شانس بود که شوت سهمگین و ناگهانی بازیکن حریف به تیرک دروازه برخورد کرد همچنین در دقایق تلف شده بازی نیز دو خطر جدی از کنار دروازه این تیم اصفهانی به بیرون رفت تا اصفهانی‌ها همچنان به خود ببالند که در این دوره از بازی‌ها هنوز تیم بدون شکست هستند.

دیدار برگشت این دو تیم در ریاض برگزار خواهد شد و پیروز نهایی به دیدار فینال خواهد رفت.

کد خبر 117760
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز