شنبه ۱۰ مهر ۱۳۸۹ - ۰۶:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: دیدارهای هفتۀ دوم لیگ اروپا شامگاه پنجشنبه (۸ مهر) انجام شدند. از ۳ تیم آلمانی حاضر در این رقابت‌ها تنها اشتوتگارت از پس حریف خود برآمد. این در حالی‌ست که این تیم در بوندس‌لیگا با تنها ۳ امتیاز از ۶ بازی قعرنشین است.

lue

بایر لورکوزن، اشتوتگارت و بوروسیا دورتموند، سه تیم آلمانی حاضر در لیگ اروپا هستند. این تیم‌ها در چارچوب هفته‌ دوم این رقابت‌ها، شامگاه پنجشنبه به ترتیب با اتلتیکو مادرید، اودینزه و سویا روبه‌رو شدند.

اشتوتگارت در دیدار دوم خود در لیگ اروپا، تیم اودینزه از ایتالیا را با نتیجۀ ۲ بر 1 شکست داد.

بر خلاف حضور موفق ضعیف‌ترین تیم بوندس‌لیگا (از نظر امتیاز) در هفته‌ دوم لیگ اروپا، تیم دوم لیگ آلمان از حریف اروپایی خود شکست خورد. بوروسیا دورتموند نخستین ناکامی خود را پس از ۷ پیروزی، شامگاه پنجشنبه در برابر سویا، حریف اسپانیایی تجربه کرد.

تک‌گل سویا در این دیدار را لوکا سیگارینی، هافبک ایتالیایی تیم به ثمر رساند. در این دیدار هم‌چنین مارسل اشمِلتسلر، مدافع ۲۲ ساله‌ دورتموند در پی دریافت کارت زرد دوم و در نهایت کارت قرمز از زمین اخراج شد. دورتموند در سومین بازی خود در لیگ اروپا هم با پاریس سن ژرمن فرانسه دیدار می‌کند.

به گزارش دویچه‌وله،‌ بایرلورکوزن، دیگر تیم آلمانی حاضر در لیگ اروپا برابر اتلتیکو مادرید از اسپانیا به تساوی یک بر یک رسید. اِرن دردیوک سوئیسی در دقیقۀ ۳۹ برای لورکوزن گلزنی کرد و سیمائو سابروسا، کاپیتان پرتغالی اتلتیکو، در دقیقۀ ۵۱ آن ‌را از روی نقطۀ پنالتی پاسخ داد.

در دیگر دیدار مهم هفتۀ دوم لیگ اروپا تیم‌های منچسترسیتی و یوونتوس با هم دیدار کردند. حاصل تلاش دو تیم در پایان تساوی یک بر یک بود. گل یوونتوس را وینچنزو یاکینتا، مهاجم ۳۱ ساله، و گل تساوی حریف را آدام جانسونِ هافبک به ثمر رساند.

در دیگر دیدارهای این روز این نتایج به دست آمد:

زسکا مسکو 3 اسپارتاپراگ 0
هایدوک اشپیلت 1 اندرلشت 0
زنیت سن پترزبورگ 4 آ.ا.ک.آتن 2
یانگ بویز برن 2 ختافه 0
متالیست 0 آیندهوون 2
سمپدوریا 1 دبرسنی 0
پاری سن ژرمن 2 کارپاتی 0
اوترخت 0 لیورپول 0
استه‌آوا بخارست 3 ناپل 3
زسکا صوفیه 0 پورتو 1
راپید وین 1 بشیکتاش 2
لخ پوزنان 2 سالزبورگ 0
روزنبورگ 2 آریس سالونیکی 1
گنت 1 لیل 1
اسپورتینگ لیسبون 5 لفسکی صوفیه 0
ویارئال 2 بروژ 1
پائوک سالونیکی 1 دینامو زاگرب 0
بوریسوف 4 آلکمار 1
شریف تیراسپول 2 دینامو کی‌یف 0
پالرمو 1 لوزان اسپرت 0

دیدارهای هفتۀ سوم لیگ اروپا پنجشنبه (۲۱ سپتامبر/۲۹ مهر) برگزار می‌شوند.

کد خبر 117381

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز