چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۹
۰ نفر

‌گروه حوادث: مسافر ایرانی اتوبوس واژگون شده در ترکیه که به طرز معجزه آسایی از مرگ حتمی نجات یافته بود از سوی رسانه‌های ترکیه لقب «مرد معجزه» گرفت

تصادف

یک اتوبوس زائران ایرانی که در راه بازگشت از سوریه بود، بامداد دوشنبه گذشته در کیلومتر 25 جاده شانلی عرفا در ترکیه واژگون شد و حادثه مرگباری را رقم زد. گرچه در این حادثه 3 نفر از هموطنانمان جان باختند و بیش از 40 نفر زخمی شدند اما ماجرای نجات معجزه‌آسای یکی از مسافران به تیتر اول رسانه‌های ترکیه تبدیل شد.

تصادف

به گزارش ایرنا، در این حادثه یکی از مصدومان به طرز معجزه آسایی از مرگ نجات یافت. سر این مرد هنگام واژگون شدن اتوبوس به طرز عجیبی بین گلگیر و لاستیک اتوبوس‌گیر کرد اما او فقط کمی آسیب دید و از این حادثه جان سالم به در برد. رسانه‌های ترکیه روز چهارشنبه در گزارشی از سلامتی این مسافر ایرانی نوشتند و گزارش کردند که نجات وی مثل یک معجزه بوده و به همین خاطر به او لقب مرد معجزه دادند.

این مسافر ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: من نیز از نجات خودم از این فاجعه شگفت‌زده شده‌ام و خدا را شکر می‌کنم که زنده مانده‌ام و در حال حاضر صدمه زیادی ندیده‌ام. پزشک معالج این مرد نیز به خبرنگاران گفت: حال عمومی بیمار خوب است و او تنها دچار صدمات کمی در ناحیه صورت شده است. اتوبوس مورد نظر حامل زائرانی از اردبیل به سوریه بود که در راه بازگشت دچار حادثه شد.

کد خبر 117263

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز