یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۸۹ - ۲۰:۲۱
۰ نفر

همدان - علی‌اکبر یاری: برخورد تریلی هوو با اتوبوس شرکت واحد، 2 خودروی سواری و یک خانه مسکونی در همدان، دست‌کم 6 کشته و 8 مجروح بر جای گذاشت.

حوادث تصادف

ساعت یک بعد ازظهر دیروز، یک دستگاه تریلی هوو حامل سنگ از ضلع جنوبی میدان رسالت همدان به سمت این میدان در حرکت بود که ناگهان راننده کنترل خودروی خود را از دست داد و حادثه دلخراشی را رقم زد. تریلی که با سرعت زیادی در حرکت بود، در ورودی میدان پراید سفید رنگی را زیر گرفت و پس از آن با یک اتوبوس شرکت واحد برخورد کرد.

به‌دنبال این تصادف، اتوبوس روی یک تاکسی پیکان واژگون شد اما این پایان ماجرا نبود، چرا که تریلی هوو بعد از این تصادف مرگبار با ساختمانی چند طبقه که در قسمت جنوبی میدان واقع بود برخورد کرد و باعث فرو ریختن آن شد. هنوز لحظاتی از این حادثه نگذشته بود که ناگهان مخزن گاز پراید سفید رنگ که ابتدای حادثه به‌شدت صدمه دیده بود، منفجر شد و آتش به اتوبوس شرکت واحد که واژگون شده بود نیز سرایت کرد.

هر لحظه بر شدت آتش‌سوزی افزوده می‌شد و این در حالی بود که با توجه به نزدیکی ایستگاه آتش‌نشانی و پلیس با محل حادثه، نیروهای امدادی به سرعت راهی آنجا شدند و بعد از دقایقی توانستند آتش را خاموش کنند. تا لحظه تنظیم این گزارش، عملیات آوار‌برداری از ساختمانی که در این حادثه فروریخته، ادامه دارد و هنوز اتوبوس و تریلی حادثه دیده در نزدیکی میدان به چشم می‌خورند.

در همین حال تعداد قربانیان حادثه دست‌کم 6 نفر و مجروحان آن بیش از 8 نفر اعلام شده و تلاش پزشکان برای نجات مجروحان ادامه دارد. حادثه ظهر دیروز همدان در حالی رخ داده که 2 روز پیش از آن، برخورد تریلی هوو با تریلی بنز و یک خودروی پراید در محور شیراز - مرودشت در استان فارس نیز 3 کشته و 3 مجروح برجای گذاشت. کارشناسان پلیس بعد از حضور در محل حادثه و بررسی‌های اولیه علت این تصادف مرگبار را انحراف به چپ تریلی هوو که باعث بروز تصادف بین این سه خودرو شده بود، اعلام کردند.

کد خبر 115935

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز