فریبا خانی: 16 مهر روز جهانی کودک است. شعار امسال روز جهانی کودک این است: «کودکان در قلب اهداف توسعه هزاره؛ با هم برای ارتقای عادلانه ایمنی کودکان تلاش کنیم.»

دوچرخه 572

در این روز، برنامه‌هایی از سوی سازمان‌ها و نهادهای مختلف برگزار می‌شود؛ از جمله جشنی در چهارشنبه، 14 مهرماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سوی «جامعه ایمن» شهرداری منطقه 5.

به گزارش دوچرخه، ریحانه غیاث‌آبادی کارشناس جامعه ایمن شهرداری منطقه 5 تهران می‌گوید: «در گوشه و کنار شهر جشن‌های مختلفی برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود. اما جامعه ایمن شهرداری منطقه 5 امسال تصمیم گرفت که برنامه‌هایی را برای مددجویان کانون پرورش‌فکری کودکان و نوجوانان برگزار کند.»

او می‌گوید: «در این جشن، برنامه‌های گوناگونی مثل مسابقه، شعبده‌بازی، موسیقی و غیره اجرا می‌شود.»

این کارشناس ادامه می‌دهد: «عده‌ای از خیرین شهر در این جشنواره به مددجویانی که جرایم غیرعمدی مرتکب شده‌اند، کمک مالی می‌کنند تا زودتر آزاد شوند.»

برای شرکت در این جشن می‌توانید با شماره 44084767 تماس بگیرید.

«کودک، شهر، هنر» عنوان جشنواره‌ای دیگر است که به مناسبت روز جهانی کودک در باغ‌موزه هنر ایرانی برگزار می‌شود.

این جشنواره به کمک شهرداری منطقه یک و خانه سرامیک فرزانه و جامعه یاوری فرهنگی که یک سازمان مردم‌نهاد است، برای حمایت از پروژه‌های ساخت مدرسه در منطقه‌های محروم برگزار می‌شود.

در این جشنواره، کودکان و نوجوانان با رنگ لعاب روی کاشی‌ها نقاشی می‌کنند و کارهای آنها در کوره پخته و به نمایش گذاشته می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 22810508 تماس بگیرید.

کد خبر 117247
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز