اما خبر: تهران- خبرگزاری اوخنا (اورژانس خبری ناخنک): چند روز پیش خبرگزاری‌های رسمی و غیررسمی و سمی و غیرسمی این خبر را اعلام کردند: «یک دانشجوی تایوانی در اسکاتلند موفق به ابداع نوعی خاص از «صندلی شادی» شده است که می‌تواند با خلق و خوی افسرده و غمگین در روزهای سرد و تاریک زمستان مقابله کند.»

دوچرخه 571

در همین راستا خبرنگار اوخنا به نقل از شمسی‌خانم گزارش داد یک دانش‌آموز ایرانی نیز موفق به ساخت «ماسک شادی» شده است. این ماسک از نوع «آنتی غم» بوده و هر کس آن را به صورت بزند، همه او را آدمی شاد و خوشحال می‌بینند.

اوشکول آبادی همچنان می‌افزاید یکی از مدیران سازمان حفظ نباتات حیوانی که نخواست نامش فاش شود، به مأمور خریدش سفارش داده که به‌طور آزمایشی تعداد پنج میلیارد عدد از این نوع ماسک‌ها خریداری و در انبارهای مدارس نگهداری شود. او گفت: «هرچند که دانش‌آموزان ما «شادی سرخود» هستند و نیاز به صندلی شادی و ماسک شادی و آدامس خنده و از این مسخره‌بازی‌ها ندارند، لیکن ما نباید از تکنولوژی روز دور بمانیم و باید کاری کنیم که همه بدانند ما مدیر هستیم.»

هر چند کارشناسان محیط‌زیست اداره نوسازی و بازیافت بانک اسکناس‌نوین و حومه معتقدند اصولاً خنده کار بدی می‌باشد، اما با این حال تأکید می‌کنند که خندة مصنوعی از خندة طبیعی بهتر است. آنها به دنبال راهی هستند که خنده‌های صنعتی را به جامعه تزریق کنند. در همین راستا تعدادی دستگاه خنده‌پرداز در کنار دستگاه‌های خودپرداز نصب می‌شود که دانش‌آموزان با انداختن یک سکه پنج‌هزار تومانی بتوانند پنج دقیقه بخندند.

اما در عین حال شمسی خانم به نقل از بهجت‌خانم گفت دکتر علفیان در برنامه‌ای رادیویی اعلام کرده که بهتر است والدین دانش‌آموزان روزی یک ساعت فرزندان خود را قلقلک بدهند و آنها را «قلقلک درمانی» کنند. هرچند این شیوه مورد تأیید دانشگاه ماساچوست نیست، اما کارشناسان دانشگاه آزاد واحد کشکول‌آباد علیا این فرضیه را تأیید کرده‌ و پایشان را روی آن فشار داده و بدین‌وسیله پافشاری کرده‌اند.

 حاشیه خبر:

یکی از فامیل‌های اوشکول‌آبادی در گفت‌وگویی مطبوعاتی اعلام کرد: «تعدادی لوازم‌التحریر خنده‌دار، از کشور دوست و همسایه، یعنی چین وارد شده است. این لوازم عبارت‌اند از: خودکار خنده‌دار، مداد خنده‌دار، دفتر و جامدادی و پاک‌کن خنده‌دار. از مشتاقان دعوت به عمل می‌آید که بشتابند و از همین حالا خرید کنند.»

لبخند زدن هنگام خرید الزامی است.

کد خبر 117210
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز