سه‌شنبه ۶ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در مسابقات غرب آسیا با نتیجه 2 بر 2 مقابل عمان متوقف شد.

تیم ملی

به گزارش همشهری آنلاین، دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتد که عمان بازی قبل خود مقابل بحرین را دو بر صفر از دست داده بود و تساوی یا باخت در این بازی به منزله خداحافظی این تیم با این دوره از مسابقات بود.

تیم ایران که برتری محسوسی نسبت به عمانی‌ها داشت در دقیق 14 با گل میلاد نی‌داودی که یک توپ برگشی را از راه دور به سمت دروازه عمان شلیک کرد یک بر صفر جلو افتاد.

با این گل چنین به نظر می‌رسید که تماشاگران بار دیگر شاهد گل‌‌های تیم ایران خواهند بود اما بازیکنان وقتی حریف را دست کم گرفتند به فاصله 5 دقیقه و روی ضد حملات عمانی‌ها دو گل دریافت کردند تا ضمن نشان دادن ضعف دفاعی تیم به نگرانی‌هایشان افزوده شود.

نیمه دوم نیز در حالی آغاز شد که نوری، هافبک تیم ملی در همان دقیقه نخست با دریافت کارت دوم از زمین اخراج شد تا تیم ایران یک نیمه را ده نفره بازی کند.

ملی پوشان ایرانی که خطر را نزدیک می‌دیدند اینبار تا حدودی به خود آمدند و بازی را در دست گرفتند تا اینکه تیموریان روی یک ضربه از راه دور بازی را به تساوی کشید.

باقی زمان بازی اگر چه بیشتر دست ملی پوشان ایرانی بود اما آنان نتوانستد خطر جدی روی تیم عمان خلق کنند تا اینکه سرانجام بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

تیم ملی ایران با کسب 4 امتیاز از دو بازی خود به عنوان سرگروه به مرحله نیمه نهایی بازی‌ها راه یافت.

کد خبر 117159
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز