همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه، در یک عملیات موفق، عوامل اصلی و محوری جنایت اخیر تروریستی در شهرستان مهاباد را به هلاکت رساندند.

سردار محمد پاکپور

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع اقدام تروریستی اخیر در شهرستان مهاباد و شهادت تعداد 12 زن و کودک مظلوم و مجروح شدن بیش از 80 تن از هموطنان عزیز کُرد در مراسم رژه یگانهای نیروهای مسلح در این شهر، نیروهای اطلاعاتی و امنیتی قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) عملیات شناسایی عوامل جنایتکار این حادثه غم انگیز را آغاز کردند.

سردار پاکپور افزود: پس از چند روز رصد و بررسی برخی تحرکات و شواهد، عناصر تروریست مورد شناسایی و تعقیب قرار گرفتند. فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه با اشاره به تلاش تروریست‌های جنایتکار برای خروج از مرز و کنترل حرکت آنها‌ گفت: به محض ورود تروریست‌ها به محل قرار و تجمع با سایر عناصر ضد انقلاب در منطقه‌ای حوالی مرز، عملیات محاصره و برخورد با آنها در دستور کار رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) قرار گرفت و در روز شنبه سوم مهر ماه با اجرای عملیات تهاجمی ویژه تعداد زیادی از مزدوران و جیره خواران استکبار جهانی ، از جمله عوامل اصلی و محوری جنایت تروریستی مهاباد به هلاکت رسیدند.

سردار پاکپور خاطر نشان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد موتور محرکه اقدام تروریستی مهاباد سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) بوده که با همکاری آمریکا‌یی‌ها و برخی عناصر حزب بعث در عراق، مبادرت به اعزام این تیم تروریستی به داخل کشور و اجرای این جنایت فجیع نموده است.

وی تصریح کرد: دشمنان بدانند با اجرای سناریوهای تجربه شده علیه انقلاب اسلامی، از جمله خط ترور و وحشت هرگز نخواهند توانست در عزم و اراده ملت ایران برای دفاع از نظام و میهن اسلامی خللی وارد سازند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با ابراز همدردی مجدد با خانواده شهدا و بازماندگان فاجعه اخیر در مهاباد اظهار داشت: جزئیات بیشتر این عملیات موفقیت‌آمیز متعاقباً به آگاهی مردم شهید پرور و انقلابی ایران رسانده خواهد شد.

کد خبر 116959
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز